Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D70 lectuur

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• D70 lectuur

Hallo,

Ik ben op zoek naar een goed naslagwerk dat gebruikt kan worden bij de nikon D70. Kunnen jullie tips geven over beginners handleidingen of boeken specifiek voor de D70?
    Veel dank en vriendelijke groeten,

Pieter

Re: D70 lectuur

De D70 handleiding.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
      De D70 handleiding.
      bedankt voor deze gouden tip ...
      maar ik bedoel wel degelijk een ander boek waarmee je je eerste stappen in de digi fotografie kan zetten...
      Mvg
      Pieter

Comment

Hallo Pieter VDB,
        Je zou eens op mijn site kunnen kijken,
        Het merendeel gaat over Nikon D70.
        Nikon D800 ,D750, D90, Lenzen: 24-70mm f:2.8; 70-200mm f2.8 VRII; 50mm f1.8; 105mm Macro f:2.8; 70-300mm; 18-105VR

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pietervdb Bekijk bericht
          bedankt voor deze gouden tip ...
          maar ik bedoel wel degelijk een ander boek waarmee je je eerste stappen in de digi fotografie kan zetten...
          Mvg
          Pieter
          Je bewandelt hier best 2 wegen:
          - Zoek een algemeen boek over SLR fotografie(hoeft niet expliciet digitaal te zijn maar mag natuurlijk) in bibliotheek of Fnac, Standaard boekhandel,...
          - Om de D70 dieper te leren kennen is de gids van Thom Hogan een referentie. Hij is wel in het Engels.

Als je reeds e.a. weet van analoge spiegelreflexen, zal normaal de tweede tip volstaan.
          Hubert

Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

Comment

ziet er goed uit, bedankt!

Comment

Hoi,

de D70 guide van Thom Hogan kan ik je aanbevelen.
              Is uitgebreider als de handleiding die bij de D70 is.
              Alternatief zou het boek zijn die door Easy Computing wordt uitgegeven.
              Heeft een zwarte omslag en als voordeel dat deze in het nederands te krijgen is.
              Weet we niet of deze nog te krijgen is daar de D70 al een wat ouder toestel is.

Grtz

Bryan
              Nikon D3/D300/D200 met grip & wat AF-S glas; 50mm F1.8, Nikon 1.4/1.7x converter; SB900/SB800/2 SB600; Coolwalker I-tank. Panasonic Lumix TZ5 voor als elke gram er een te veel is

Comment

Nog een fan van de Thom Hogan gids - ook toen ik van mijn D70 naar een S5 overging heb ik dadelijk Thom's gids gekocht.
                Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

Comment

Working...
                X