Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tele-extenders : Kenko-Soligor-Nikon

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Tele-extenders : Kenko-Soligor-Nikon

De Nikon extenders ken ik, de andere . . . daar heb ik geen ervaring mee, prijsverschillen zijn vrij groot, logischer wijs zou het kwaliteitsverschil ook vrij groot moeten zijn.
    Zijn er mensen die ervaring hebben met de kenko en de soligor extenders? Ik ben vooral geďnteresseerd in de 1.5 ( kenko ) en de 1.7 versies ( soligor )
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Re: Tele-extenders : Kenko-Soligor-Nikon

'k heb geen ervaring met de nikon's, maar er bestaan testen van de verschillende
    merken tegenover elkaar. (heb ze ooit gelezen, maar vind ze niet direct terug)
    de kenko en soligor zijn trouwens identiek.

mm
    ∏__|_ ∏__|_
    "no rules, great shots"
    Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mm Bekijk bericht
      'k heb geen ervaring met de nikon's, maar er bestaan testen van de verschillende merken tegenover elkaar. (heb ze ooit gelezen, maar vind ze niet direct terug)
      Als je die Duitse test van tc's bedoelt: http://www.traumflieger.de/desktop/t...ertertest2.php
      David Leemans
      Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

Comment

ik heb een kenko 1.4 pro 300 en een nikon 1.7
        het verschil tussen de twee is niet zooooo groot als het prijsverschil maar nikon is toch iets beter

Comment

Schoenmaker blijf bij je leest

Comment

Working...
          X