Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

A4 printer

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: A4 printer

Bedankt voor de uitleg
    Voor mij voldoet hier uit een IP4500 voldoende , ik gebruik hem voornamelijk voor het afdrukken van foto,s die in foto lijsten komen. Na verloop van tijd zij we de foto,s zat en willen we (mijn vrouw;-) ) en weer wat meer recentere foto,s in.

Nogmaals Thanks.

Comment

Tip voor wie centen wil besparen en toch een prachtige printer wil kopen. Door de introductie van de Canon MP980 gooien winkels momenteel de MP970 bij manier van spreken door ramen en deuren om ervan af te zijn. Kwalitatief zijn de printers aan elkaar gewaagd, en voor 150€ verschil in prijs vond ik toch interessant om de MP970 aan te kopen. Schitterend machien als je 't mij vraagt

Groetjes,

Argus

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door adeleng Bekijk bericht
        Is de IP 4500 echt zo goed? is er geen alternatief?
        Alternate en kamera-express hebben beide de IP4500 niet meer.
        De IP4500 is idd heel moeilijk nog te vinden. Ik heb hem net gekocht in de Krefel van Dendermonde (daar hadden ze er nog 3). Ook de Vanden Borre van Lokeren had er nog. Bellen naar de ketens denk ik. Oh ja, ik heb 99 euro betaald.
        Canon Eos 80D / Canon EF-S 10-22 / Canon EF-S 17-55 f2.8 IS / Canon EF 50 f1.4 / Canon EF 70-300 IS / Lowepro Nova 5 AW / Lowepro Slingshot 3 AW
        http://www.orlik.be

Comment

Zijn ze al uitverkocht bij de Makro ? Bij kamera-express.nl hadden ze nog een behoorlijke stock IP4300 en deze moet even goed zijn als de IP4500 in afdrukkwaliteit. Ik zag dat ze daar de Epson R2400 verkopen aan de ongelooflijke prijs van € 549,-, maar dit terzijde.
          Canon 17-55 EF-S IS USM F2.8

Comment

Working...
          X