Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik wil me een 8 GB SanDisk Compact Flash Extreme III kopen voor mijn D300.
Mijn dochter wou een misschien er ook een kopen voor in een D70.
Zou dit werken in een D70?
Heb het even getest voor je en de 8GB extreme III werkt perfect in mijn D70! Er staat wel 1.4(met een kleine k erboven = dus 1400 in RAW-formaat) in het bovenste venster als het aantal foto's dat je nog kan maken. Dus tot je omlaag bent gegaan naar 999 zul je niet het exacte aantal foto's kunnen zien dat je nog kan maken.
Voor de rest merk ik niks abnormaals.
Heb het even getest voor je en de 8GB extreme III werkt perfect in mijn D70! Er staat wel 1.4(met een kleine k erboven = dus 1400 in RAW-formaat) in het bovenste venster als het aantal foto's dat je nog kan maken. Dus tot je omlaag bent gegaan naar 999 zul je niet het exacte aantal foto's kunnen zien dat je nog kan maken.
Bedankt om dit even te testen. Dan weet ik het toch zeker dat het werkt.
En als het niet moest lukken moet ze maar upgraden zeker.
Last edited by Tep; 28 september 2008, 20:57.
Reden: foutje
Ik heb de kaart binnen en dit werkt ook perfekt op de D70.
En dat voor 41,5€ . Nu kunnen we beiden weer effe verder.
Persoonlijk zou ik niet groter gaan dan 2GB, MAX 4GB, kwestie van het risico te spreiden .
Liever een paar kleine kaartjes, en af en toe wisselen, dan een kaartje van 8GB of groter vol te schieten op een schoot en dan thuis constateren dat het kaartje defect of onleesbaar is geworden . daar gaat jou shoot en een eventuele opdracht.
Comment