Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Die 3- celbatterij kan men zelf niet veranderen door een 6- celbatterij ?
Er zal geen plaats voorzien zijn, en als dat wel zou zijn, de spanning van 6 cellen is dubbel zo hoog en dat kan ook voor problemen zorgen.
Maar ik denk dat zo'n mini-laptop met drie cellen nog steeds langer blijft werken dan een imagetank, en je kan de foto's ook op een heel wat groter scherm bekijken.
Een mini-laptop is wel groter en zwaarder...
Oorspronkelijk geplaatst door Black B@nditBekijk bericht
Er zal geen plaats voorzien zijn, en als dat wel zou zijn, de spanning van 6 cellen is dubbel zo hoog en dat kan ook voor problemen zorgen.
Batterijen voor laptops worden veel uitgevoerd per 3 cellen, en die worden dan in groep parallel geschakeld. Op die manier bekom je altijd 3x 3.7V = 11.1V.
Ik maak zelf gebruik van een imagtank op vakantie, een Hyperdrive Colorspace O wel te verstaan. Erg mooi apparaatje met groot scherm en veel extra functies zoals recovery, kaart controle (of het wel een echte is), EXIF lezen en ga zo maar door! Heb hem zelf hier besteld: http://www.howenint.com/howen/main/c...?lang=C&id=280 , scheelde best wel met de prijzen hier in Europa en gewoon garantie erop (moet je zelf wel even opsturen) Die van mij werkte dankzij mijn eigen fout niet helemaal goed meer maar kon hem gewoon omruilen en kreeg metee een nieuwe kosteloos opgestuurd. Erg goeie service dus!
This website is for sale! kleinelaptops.nl is your first and best source for all of the information you’re looking for. From general topics to more of what you would expect to find here, kleinelaptops.nl has it all. We hope you find what you are searching for!
Ik heb wel gezien dat Aldi hun prijs heeft laten zakken van 399 naar 369 Euro, wat best een eerlijke prijs is...
This website is for sale! kleinelaptops.nl is your first and best source for all of the information you’re looking for. From general topics to more of what you would expect to find here, kleinelaptops.nl has it all. We hope you find what you are searching for!
Ik heb wel gezien dat Aldi hun prijs heeft laten zakken van 399 naar 369 Euro, wat best een eerlijke prijs is...
Woensdag in de Aldi "Medion Akoya Mini E1210". Vandaag de folder in de brievenbus gekregen en is wel degelijk 399€.
Hoe lang zou zo'n 3-cell batterij meegaan denk je? En zou er geen adapter met sigarettenaansteker voor in de auto te verkrijgen zijn?
Deze mini laptop lijkt me ook interessant voor "live view" in combinatie met "remote capture" en bij laag tegen de grond opnames, zoals macro bijv. Geen halsbrekende toeren meer uithalen voor da fotoken In ieder geval ik zal er woensdag zijn in den Aldi.
Mvg, SteFoto,Canon EOS 40D / EF-S 18-55 mm / EF-S 17-55 f2.8 IS / Tamron SP AF 90MM f2.8 Di Macro 1:1 / Telezoom Canon EF 70-200 mm f 2.8 L IS USM / Canon EF 300mm F 4.0 L USM IS / Kenko AF 2.0x Pro 300 DG MC / Canon Speedlite 580EX II
Wat zijn je ervaringen?
Ik denk dan ook aan een aantal praktische zaken: autonomie, schermhelderheid, gebruik touchpad, duurzaamheid van de behuizing, enz.
Allemaal picobello in orde.
Heb ook een extra 6 cell batterij zodat ik makkelijk 4 tot 5 uren op batterij kan werken...
Heb de MSI Wind nu een week en ben er zeer tevreden van. Heb met wifi aan toch een 2 à 3 uur op batterij (3-cell) kunnen werken. Wifi stond voor een 50% van de tijd aan.
Scherm is helder (heb nog niet in de zon er mee gewerkt).
Keyboard is goed te gebruiken, toetsen zijn niet te klein, dit voor de letters en cijfers, de leestekens zijn kleinere toetsen.
Trackpad is misschien wat klein, maar is toch te gebruiken.
Heb enkel nog maar in de zetel liggen surfen, maar ben tot hier toe zeer tevereden.
Oorspronkelijk geplaatst door AndriesGeoffreyBekijk bericht
Prestaties vallen goed mee hoor (natuurlijk wel rekening houden dant een netbook blijft).
Lightroom werkt nog redelijk snel en is ideaal voor tijdens een shoot snel een te kijken van wat je ervan aant het bakken bent
Photoshop staat er niet op bij mij maar dat zou vermoed ik wel aankunnen. Bij de EEE's zijn de 904 en 1000serie al enorm groot naar mijn smaak.
Iedereen zal wel andere voorkeuren hebben maar voor mij was dit alvast geen miskoop.
Ideaal voor te BD'en als je pc bent aant kijken en je op het einde van de film je benen nog wilt voelen. en dat allemaal dankzij een aspire one.
(mijn neef heeft ook al eentje gekocht, dus die ik ook al overtuigt )
Heb mij vandaag de mini notobook aangeschaft in de Aldi maar er is geen cd/dvd lade voorzien, hoe krijg ik nu het programma lightroom geinstalleerd om mijn mini-nb
Mvg, SteFoto,Canon EOS 40D / EF-S 18-55 mm / EF-S 17-55 f2.8 IS / Tamron SP AF 90MM f2.8 Di Macro 1:1 / Telezoom Canon EF 70-200 mm f 2.8 L IS USM / Canon EF 300mm F 4.0 L USM IS / Kenko AF 2.0x Pro 300 DG MC / Canon Speedlite 580EX II
Comment