Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

spuitkanaaltjes Epson R800

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• spuitkanaaltjes Epson R800

Herhaaldelijk door de printer zelf de spuitkanaaltjes laten reinigen geeft geen resultaat meer, zelfs na alle 8 inkten te hebben vervangen.
    Kan je dat zelf nog verhelpen of moet ik het zaakje binnen brengen voor nazicht?

Re: spuitkanaaltjes Epson R800

Dit is nu de reden waarom ik geen foto printer meer koop, heb nu 3 printers gehad van Epson en altijd na een tijd problemen met de de inkt kanaaltjes, breng mijn foto,s nu naar een vaklab in Rotterdam, word thuis bezorgt met de rekening

Groetjes NoName
    D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
    www.langenacker.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol Bekijk bericht
      Herhaaldelijk door de printer zelf de spuitkanaaltjes laten reinigen geeft geen resultaat meer, zelfs na alle 8 inkten te hebben vervangen.
      Kan je dat zelf nog verhelpen of moet ik het zaakje binnen brengen voor nazicht?
      Als je besluit tot binnen brengen vraag eerst voorzichtig naar de mogelijk kost.
      Ik heb iemand gekend die meer moest betalen voor een herstelling dan een nieuwe printer.
      Ik ben ondertussen aan mijn derde Epson en ben steeds tevreden geweest.
      Allen de printer moet kunnen werken, niet stilstaan en daarmee bedoel ik dan toch minmaal
      2 X per week een printje maken.

MVG, Jeff
      Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
        toch minmaal
        2 X per week een printje maken.

MVG, Jeff
        Akkoord, misschien 1x per week ook in orde (3800 model)
        Ik heb de indruk, zeg wel indruk, dat het zwart (niet het matte) eerst problemen geeft.

Paul.
        DPaul - A.FIAP
        D810, nikkors and other stuff

Comment

Binnengedaan, en zonder de prijs te vragen , we zullen wel zien.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DPaul Bekijk bericht
            Akkoord, misschien 1x per week ook in orde (3800 model)
            Ik heb de indruk, zeg wel indruk, dat het zwart (niet het matte) eerst problemen geeft.

Paul.

De 3800 staat bij mij momenteel ongeveer zes maand in bedrijf, nog noot problemen gezien, zeer recent eerste patroon vervangen ( LK )

MVG, Jeff
            Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Wat een service zeg!
              24€ en 2 dagen en de zaak werkt weer zoals het hoort.
              Vanaf nu print ik wel minstens 1x per week, en als er niks te printen valt een speciaal blad van http://www.marrutt.com/epson-r800-support.php om alle spuitkanaaltjes open te houden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol Bekijk bericht
                een speciaal blad van http://www.marrutt.com/epson-r800-support.php om alle spuitkanaaltjes open te houden.
                Zeer interessant, moest ook voor de 3800 bestaan.
                Natuurlijk kan hij het matte zwart niet testen zonder een inkt switch te doen, en dat willen we vermijden natuurlijk.

Dpaul.
                DPaul - A.FIAP
                D810, nikkors and other stuff

Comment

DPaul,

Matte zwart deelt dezelfde spuitkanaaltjes met fotozwart. Als de fotozwart nozzle check er goed uitziet betekent dit dat de matte zwart er ook goed doorgaat, want er zijn dan geen verstopte spuitmondjes.
                  Canon 17-55 EF-S IS USM F2.8

Comment

Working...
                  X