Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

hoe AA batterijen opbergen ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• hoe AA batterijen opbergen ?

Ik heb ooit eens GP batterijen gekocht en daar zaten zeer handige opbergzakjes bij. Maar tegenwoordig zit er nergens nog opbergzakjes of doosjes ...
    Aangezien ik toch wel een 16 AA batterijen heb, iemand een idee waar je zo'n zakjes of doosjes kunt kopen om batterijen in te bewaren ?

Re: hoe AA batterijen opbergen ?

Doosjes:
    This website is for sale! vapextech.nl is your first and best source for all of the information you’re looking for. From general topics to more of what you would expect to find here, vapextech.nl has it all. We hope you find what you are searching for!
    Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

Comment

............
      Last edited by hombre complicado; 22 januari 2011, 18:49.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door paly Bekijk bericht
        Heb ik ook, wel leuk maar sluiten slecht.
        Tip voor de gebruikers van doosjes: volle met de plus naar boven en lege met de plus naar beneden in het doosje, kan je ook niet verkeerd pakken
        Een hoop ouwe zooi
        www.rbfoto.nl

Comment

Sommige oude doosjes van casettes (tape) zijn net breed genoeg om 6 AA's in te stoppen ... die gebruik ik dan ook met een streepje piepschuim er tussen per 2 batterijtjes
          HTH

Comment

in deze doosjes kunnen er 8tal stuks in als je dat tussenstukje eruithaald tenminste

Comment

die zakjes van GP kan je kopen in de Mediamarkt voor 1,5€

Comment

ik kan er 4 in het zakje steken waar mijn geheugenkaarten inzitten!
                Nikon D300 + MB-D10 ~ SB900 ~Tamron 17-50 F2:8 ~ AF-S Nikkor 18-200 1:3,5 - 5,6G VR ~ Sigma 70-200 F2.8 II
                Lowepro Computrekker AW ~ Pro 65 AW

Comment

Ik heb er 12 in mijn Tamrac Velocity 9 zitten, die daar speciale vakjes voor heeft. En nog vier in mijn flitser natuurlijk. Zijn er batterijen leeg, dan kan je een rood flapje over het desbetreffende vakje doen en weet je dat je die niet moet gebruiken.
                  ______
                  www.vue.photo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lucvr Bekijk bericht
                    die zakjes van GP kan je kopen in de Mediamarkt voor 1,5€
                    damn, dan moet ik toch eens die winkel binnen gaan ...

(ik haat het winkels die me verplichten om een 1D met 100-400mm lens in een doorzichtig opbergdoosje aan de ingang van de winkel op te bergen want stel je eens voor dat ik iets zou pikken)

Comment

Lowepro heeft battery & memmory wallets

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PhilippeVDP Bekijk bericht
                        damn, dan moet ik toch eens die winkel binnen gaan ...

(ik haat het winkels die me verplichten om een 1D met 100-400mm lens in een doorzichtig opbergdoosje aan de ingang van de winkel op te bergen want stel je eens voor dat ik iets zou pikken)
                        Na en telefoontje met GP was er een lieve dame die er mij meteen een 10-tal(plastiek tasjes) heeft opgestuurd.
                        Een paar jaar geleden is hierover nog eens een topic geweest . Verschillende mensen van hier hebben er toen op die manier kunnen bemachtigen.

Groetjes,
                        pol.
                        Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Working...
                        X