Ik ben op zoek naar een rugzak voor mijn kodak om mee te nemen op daguitstappen. Ze zou moeten bestaan uit 2 compartimenten: 1 voor mijn kodak met accessoires en een tweede voor andere zaken (lunchpakket, kaartje, ...). Budget ligt rond de 150 euro.
Ik kwam momenteel uit bij volgende modellen:
- Lowepro Rover AW II
- Lowepro Compurover AW
Beide zien er ideaal uit, maar misschien wat aan de grote kant (> 50 cm hoog). Of valt dit in praktijk nog mee? Ik vergeleek maar even met de rugzak voor school naast mij die maar 40 cm hoog is.
Zijn er daarnaast nog andere modellen (ook van andere merken) die jullie mij ook kunnen aanraden?
Hieronder nog even wat er allemaal in de rugzak zou moeten passen.
Compartiment kodak:
- Nikon D40 (later D80/90) met 18-200 lens
- lichtsterke telezoom (70-200 f2.8 hopelijk binnenkort)
- SB800
- evt nog plaats voor extra lens
- batterijlader/batterij/afstandsbediening/reinigingsdoekjes/...
Compartiment andere:
- lunchpakket
- regenjas
- plattegrond/klein boekje
Bij voorkeur ook waterdicht of een regenhoes en met plaats om een klein statief aan te hangen (45cm dichtgevouwen).
Ik kwam momenteel uit bij volgende modellen:
- Lowepro Rover AW II
- Lowepro Compurover AW
Beide zien er ideaal uit, maar misschien wat aan de grote kant (> 50 cm hoog). Of valt dit in praktijk nog mee? Ik vergeleek maar even met de rugzak voor school naast mij die maar 40 cm hoog is.
Zijn er daarnaast nog andere modellen (ook van andere merken) die jullie mij ook kunnen aanraden?
Hieronder nog even wat er allemaal in de rugzak zou moeten passen.
Compartiment kodak:
- Nikon D40 (later D80/90) met 18-200 lens
- lichtsterke telezoom (70-200 f2.8 hopelijk binnenkort)
- SB800
- evt nog plaats voor extra lens
- batterijlader/batterij/afstandsbediening/reinigingsdoekjes/...
Compartiment andere:
- lunchpakket
- regenjas
- plattegrond/klein boekje
Bij voorkeur ook waterdicht of een regenhoes en met plaats om een klein statief aan te hangen (45cm dichtgevouwen).
Comment