Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rare batterijen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Rare batterijen

    als ik met een batterij van hansel werk ( met de nikon batterij heb ik het nog niet gehad denk ik ) heb ik soms rare dingen

    1. ik neem een hoop foto's, bv 100 en ineens stazat de teller van het kaartje op 20 ofzo, als ik ze dan over zet zijn alle 100 foto's er wel

    2. als ik de foto's overzet, heb ik vaak verschillende folders, en in sommige folders staan dan foto's met dezelfde naam, als ik ze dan controller, hebben ze dezelfde naam, maar is het niet dezelkfde foto en dit gebeurd meermaals

    heb al hµgeprobeerd met verschillende kaartjes van verschillende grote en merken, maar steeds hetzelfde

    Ben ik de enige met dit probleem of is dit gekend???
    Wie kan me wijze raad geven?

    Met vriendelijke groeten
    Joeri


  • #2
    Re: Rare batterijen

    Ik denk dat gerelateerd is aan je spiegelprobleem: de camera is om één of andere reden in de war. Misschien wel door slechte verbinding met je grip.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

    Comment


    • #3
      Re: Rare batterijen

      verplaatst naar geschikter forum....
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

      Comment

      Working...
      X