Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Is handig, opvouwbaar (als je weet hoe ), mooi diffuus licht.
maar gebruik het te weinig.
(misschien dat ik ze in te koop aangeboden ga plaatsen)
Dat opvouwen daar weet ik inmiddels ook alles van.
Ik heb dan ook af en toe echt de Balen.
Ik heb nu de achtergronden + refectoren + schuilhut maar uitgepakt gelaten.
BTW van dat opvouwen krijg je ook veel kreukels en daar ben ik ook geen liefhebber van.
Dat opvouwen daar weet ik inmiddels ook alles van.
Ik heb dan ook af en toe echt de Balen.
Ik heb nu de achtergronden + refectoren + schuilhut maar uitgepakt gelaten.
BTW van dat opvouwen krijg je ook veel kreukels en daar ben ik ook geen liefhebber van.
mvg
Antoine
same here .. blijft in de studio op een aparte tafel permenent open met hoes tegen 't stof erover staan, heb trouwns mijn hoesje al gescheurd toen ik het opgevouwen ding er probeerde in te prutsen
btw, met ne stoomgenerator geraak je van die kreukjes af .. allé, zo doet mijn poetsmadam da als ik het vraag (laat dat maar behandelen alsof het zijde is)
Re: De FotoCube (fototenten) voor productfotografie
Zo'n tentje is leuk, en makkelijk meeneembaar.
Opzetten is makkelijker dan opvouwen (al is dat ook een kwestie van weten hoe).
Maar toch verkies ik meestal om gewoon te werken met een opstelling op de tafel, de bewegingsvrijheid rond je setting is dan wat groter.
Het geld dat je investeerd in zo'n tentje geef je volgens mij dus beter aan een paar plexi platen en stukken achtergrondpapier en diffusors voor je lampen.
Comment