Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

EOS 1D Mk IIN + NP-E3 batterij

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• EOS 1D Mk IIN + NP-E3 batterij

Ik zoek nog een extra NP-E3 batterij en overweeg van een niet-Canon merk te kopen.

Heeft iemand hier ervaring mee ? Waar kan ik deze best kopen dan ?

Alvast bedankt.
    :::: Canon :::: 1D MkII N
    :::: Lenzen :: 17-40 4.0│24-105 4.0 IS│70-200 2.8 IS│100-400 4.5-5.6 IS
    :::: Varia ::::: 1.4 X│1.7 X│2.0 X│420EX│G6

Re: EOS 1D Mk IIN + NP-E3 batterij

Men kan die bestellen bij een Nederlandse site, namelijk www.aq4u.nl .
    Heb mij daar al meerdere malen batterijen en afstandsbediening gekocht, en de srevice is uitstekend. Na Betaling van de goederen binnen de drie dagen bestelling thuis aangeleverd met de post.
    Mvg
    Ivan V G

Comment

Ik heb een tweede batterij van Lenmar bij Konijn gehaald...geen enkel probleem tot nu toe. Wat je met deze namaak batterijen wel hebt is dat ze niet zo perfect aansluiten op de body als de originele Canon batterijen. Ik wil hiermee niet zeggen dat ze slecht zouden passen of met speling enkel dat ze niet perfect de vorm van de body volgen.De prestaties zijn wel net zo goed als die vd Canon.
      Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
      http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

Comment

ik heb een 123 v geheugenkaart gekocht en die ligt ergens stof te happen

slotje blijft niet naar binnen hangen (valt constant naar buiten) , en dat connectortje (waar je de oplader in moet klikken) is al afgebroken dus ik kan dr niks meer mee
        Canon - Elinchrom - Pocketwizard - Sandisk - Lastolite are some of the brands i use...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk bericht
          Ik heb een tweede batterij van Lenmar bij Konijn gehaald...geen enkel probleem tot nu toe. Wat je met deze namaak batterijen wel hebt is dat ze niet zo perfect aansluiten op de body als de originele Canon batterijen. Ik wil hiermee niet zeggen dat ze slecht zouden passen of met speling enkel dat ze niet perfect de vorm van de body volgen.De prestaties zijn wel net zo goed als die vd Canon.
          Heb even gekeken op website van Konijnenberg : die Lenmar NP-E3 staat er blijkbaar nie meer op
          Is er nog een betrouwbare website die deze aanbiedt ? Of iemand die eentje teveel heeft ?
          :::: Canon :::: 1D MkII N
          :::: Lenzen :: 17-40 4.0│24-105 4.0 IS│70-200 2.8 IS│100-400 4.5-5.6 IS
          :::: Varia ::::: 1.4 X│1.7 X│2.0 X│420EX│G6

Comment

Working...
          X