Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Geheugenkaart voor CANON IXUS 500

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Geheugenkaart voor CANON IXUS 500

Op de gebruiksaanwijzing geeft men als grootste CompactFlash-geheugenkaart aan: 512 MB. Deze kaarten zijn bijna niet meer in de handel. Kan ik ook een CompactFlash-geheugen gebruiken van 1 GB en daarvan slechts 50 procent gebruiken ?

Re: Geheugenkaart voor CANON IXUS 500

Oorspronkelijk geplaatst door Watermanbel Bekijk bericht
    Op de gebruiksaanwijzing geeft men als grootste CompactFlash-geheugenkaart aan: 512 MB. Deze kaarten zijn bijna niet meer in de handel. Kan ik ook een CompactFlash-geheugen gebruiken van 1 GB en daarvan slechts 50 procent gebruiken ?
    Bij mijn oude Ricoh G4 staat in de gebruiksaanwijzing tot 256Mb, maar ik kan er toch een 2Gb kaartje in gebruiken. Ken je niemand die een grotere kaart heeft en kan je die niet even proberen ?
    Er zijn nog 512Mb kaarten te krijgen bij Transcend. Voor 't zelfde geld heb je echter een 1Gb kaartje... Dus ik zou even proberen.

Comment

Bedankt voor de snelle reactie en informatie

Comment

Ik heb een Ixus 430 en daar zit een 2 Gb CF kaartje in ,werkt probleemloos.
        De 430 is het model voor jouw 500 , dus dan zal die dat zeker doen.
        Nikon D80 - AF-D 50 1.8 - AF-S 18-70 - AF-S 55-200VR - een goeie handleiding :-)

Comment

4 GB in een IXUS 400
          1959 fotos in maximale resolutie

wie doet nog beter ?

Comment

Mijn toestel Canon Ixus 500 werkt ook met een geheugenkaart van 2 GB, alhoewel er in de technische brochure slechts geheugenkaarten tot 512 MB vermeld waren.. Bedankt voor de hulp.

Comment

Working...
            X