Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Crumpler BackPack

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Crumpler BackPack

    Hallo,

    Crumpler Warm Shower BackPack

    Heeft iemand ervaring met deze rugzak? Wij gaan deze zomer een grote trektocht doen en ben dus op zoek naar een handige rugzak voor mijn EOS 450D + 3 lenzen + batterygrip in te doen. Er zou wel nog wat andere spullen in moeten zoals water, jas, ... Niet zo heel erg veel want er gaat nog een andere rugzak mee waar ik nog vanalles in kan doen.

    Is deze trouwens waterdicht?

    Dit is de link waar je de rugzak kan vinden: http://www.crumpler.be/?product=Roya...=RC-001&view=2

    Groetjes!
    Last edited by Lily; 25 juli 2008, 14:01.

  • #2
    Re: Crumpler BackPack

    Niemand ervaring met deze rugzak?

    Comment


    • #3
      Re: Crumpler BackPack

      Oorspronkelijk geplaatst door Lily Bekijk bericht
      Niemand ervaring met deze rugzak?
      Ik heb het model kleiner en vind dat ze supergoed zitten, geven goede steun aan je rug en schouders en je voelt niet echt dat er veel materiaal in je rugzak zit. ik gebruik hem zelfs gewoon als rugzak.
      Het is echt een goede koop, vele mensen zien ook niet da thet een fotorugzak is en dat geeft een groot voordeel als je ergens bent waar er veel pickpockets zitten.
      Nam hem zelf mee naar Barcelona en vond hem schitterend, jas, flesje water, en zelfs wat boeken konden er perfect in.
      Dus ik neem aan als je het model groter neemt je zeker nog meer plek zal hebben, heb hem zelf in levende lijven gezien en vond hem voor mij persoonlijk net iets te groot.
      Ik zou er toch voor opteren want het is iets modern en makkelijk!

      Veel succes en fotoplezier op reis!
      xxx

      Comment


      • #4
        Re: Crumpler BackPack

        Hij is ook waterdicht en er is een zeer stevige ritssluiting ingemaakt die niet snel kapot zal gaan!
        was dit even vergeten te vermelden

        Comment


        • #5
          Re: Crumpler BackPack

          Bedankt voor uw reactie! Ik denk dat ik dit week-end eens langs ga om ook eens het kleiner model te bekijken omdat ik dit ook redelijk groot vond.

          Comment

          Working...
          X