Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Garantie troubles

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Garantie troubles

Mss kan je de niet genoemde winkel eens vernoemen, hij leest mss wel mee.
    Zo een service verdient wat extra reklame.
    D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sus Bekijk bericht
      Mss kan je de niet genoemde winkel eens vernoemen, hij leest mss wel mee.
      Zo een service verdient wat extra reklame.
      Ben er vrijwel zeker van dat iemand van de winkel hier zeker leest zoniet allemaal.
      Daarom noem ik geen naam omdat dit het voorlopig enkel erger zou maken.

Ga begin volgende week nog een keer langs gaan om te bemiddelen.
      En hopen dat de kolen onder m'm kont een beetje gekoeld zijn.

@bandit, van die mercedes zal ook 1 van de uitzonderingen zijn denk ik.
      En het is niet dat die flits al ouder is. Na een goeie 3 weken kan die toch nog niet afgeschreven zijn.

Comment

dan denk ik dat ze daar nu in die winkel wel weten dat je niet tevreden bent
        het gebeurd toch niet elke dag dat iemand met zo'n klacht binnen komt
        en erger maken........
        groetjes aline

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tjagga Bekijk bericht
          Ben er vrijwel zeker van dat iemand van de winkel hier zeker leest zoniet allemaal.
          Daarom noem ik geen naam omdat dit het voorlopig enkel erger zou maken.

Ga begin volgende week nog een keer langs gaan om te bemiddelen.
          En hopen dat de kolen onder m'm kont een beetje gekoeld zijn.

@bandit, van die mercedes zal ook 1 van de uitzonderingen zijn denk ik.
          En het is niet dat die flits al ouder is. Na een goeie 3 weken kan die toch nog niet afgeschreven zijn.
          Eens dreigen met hun naam op BD te vermelden kan er mischien ook helpen, want dat zullen ze liever niet hebben denk ik

Comment

daar ben ik het volledig mee eens
            groetjes aline

Comment

Was gisteren in uitstekende mood de winkel binnengestapt ondankt ze hadden beloofd te bellen.
              Kreeg onmiddellijk de grote baas naast mij en legde het probleem uit.
              Die had diezelfde dag nog een vergadering met de verantwoordelijke van Nikon en ging voor het probleem een oplossing zoeken en mij gisteren dan onmiddellijk terugbellen.
              Uiteraard na 18u nog niks gehoord en nu de 4de keer dat ze me beloven om me terug te bellen maar niet doen was ik nog meer in extase als ervoor.( Niet in de goede zin daarvan dus )

Vandaag dus in iets minder goede mood de winkel binnengestapt en kreeg terug te horen dat hij slecht 2 weken binnnen was, en dat ik veel langer geduld moest hebben.
              Heb de Jufr. achter de toog maar gezegd de baas te halen want die had mij een oplossing beloofd.
              Zij belde nog eerst naar nikkon maar daar was de lens net aangekomen dus konden ze nog niks zeggen.

Toen ik erbij vermelde dat de regel van nikon niet helemaal stook met de wetgeving wist ze me te vertellen dat dit bij alle merken hetzelfde was.
              Toen wees ik haar erop dat het niet is dat iedereen iets doet het dan juist maakt en nu toch wel de baas wou spreken ging ze eindelijk naar achteren maar kwam ze toch alleen terug. Maar belde ze toch nogeens terug naar Nikon.
              Nam een nieuwe uit het rek enzei dat ze bij uitzondering dan toch maar een nieuwe zou geven.

Denk dat die uitzondering ook eerder lag dat er een volle winkel stond +-10 man en dat die ééne klant maar lastig bleef doen .

Heeft wel 2 weken geduurd maar heb dus terug een nieuwe Sb-800 .

Ga de winkel nogsteeds niet bij naam noemen omdat ikzelf niet echt hou van negatieve reclame.
              Ondanks mijn ervaring zullen er ongetwijfeld ook mensen zijn die er goede ervaringen mee hebben. (onderandere verschillende leden van mijn familie)
              Was ook de reden dat ik daar alles had gekocht ondanks het niet de goedkoopste was.

Al bij al nog een redelijk einde aan het verhaal en kan ik mij terug amuseren met m'n materiaal.

Comment

nou, ik ben heel blij voor je dat het opgelost is...
                de aanhouder wint hé
                groetjes aline

Comment

Het is wel spijtig dat als er iets niet in orde is dat je dan zo aan het lijntje word gehouden en als je dan wat van uw oren maakt dan kan dat plots wel.
                  In ieder geval veel plezier met de nieuwe flitser, en hopelijk is die in orde.
                  D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

Comment

nu je het zegt ; hangt af van de instellinen op mijn D80 ( bv exposere +1.5 )

vorige week( indoor ) flitste het 1 keer op 15.

heb dat zelfs veel malen aan de hand
                    ( ja, het was op FP ).

hehe, is het dan toch aan de SB800 zelf ?

groetjes ,

Valentino
                    Met mijn nikon in de hand, kom ik door het land

Comment

Working...
                    X