Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

statief bij abonnement

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • statief bij abonnement

    Kent er iemand dit (genre) statief, dat je krijgt bij aan abo op Chipfotovideo.nl.? is dit iets waard of helemaal niets? ik bedoel: redelijk gebruiksvriendelijk en makkelijk aan te passen,...

    Ik heb nog geen statief, wil er wel eentje maar zonder er honderden euro's aan te geven.

    Vriendelijke groeten, Sven
    Nikon D80 + Tokina 12-24 f4 + Tamron 28-75 f2.8 + Nikkor 50mm f1.8 + Nikon SB600 en een Canon Powershot S5 IS.

  • #2
    Re: statief bij abonnement

    Bij mij donderen de poten er constant af op de meest onmogelijke momenten beantwoord dat je vraag? Verder is het wel een aardig ding, maar wel eerst stevig alle schroefjes aandraaien dus

    Comment


    • #3
      Re: statief bij abonnement

      De site van Calumet toont geen zoekresultaten (lijkt defect), maar een statief dat 2kg weegt en tot 5 kg zou moeten houden zou in principe moeten voldoen.
      Sony en Olympus
      Fotoseries

      Comment


      • #4
        Re: statief bij abonnement

        Oorspronkelijk geplaatst door antoinette Bekijk bericht
        Bij mij donderen de poten er constant af op de meest onmogelijke momenten beantwoord dat je vraag? Verder is het wel een aardig ding, maar wel eerst stevig alle schroefjes aandraaien dus
        Dan zijn er dus schroefjes om aan te draaien, da's tegenwoordig voor 25 euro al heel wat.
        Sony en Olympus
        Fotoseries

        Comment


        • #5
          Re: statief bij abonnement

          hm, ja misschien moet ik eens uitkijken naar een tweedehand statief dat niet te duur is...
          Vriendelijke groeten, Sven
          Nikon D80 + Tokina 12-24 f4 + Tamron 28-75 f2.8 + Nikkor 50mm f1.8 + Nikon SB600 en een Canon Powershot S5 IS.

          Comment


          • #6
            Re: statief bij abonnement

            Op de site staat in de tekst "calumet" en ernaast in de advertentie "calumeNt". Lijkt me fishy..
            Last edited by Deleted120903; 16 juli 2008, 16:59.

            Comment


            • #7
              Re: statief bij abonnement

              calumet om precies te zijn

              wat een observatievermogen! zou het geen typfout zijn?
              Vriendelijke groeten, Sven
              Nikon D80 + Tokina 12-24 f4 + Tamron 28-75 f2.8 + Nikkor 50mm f1.8 + Nikon SB600 en een Canon Powershot S5 IS.

              Comment

              Working...
              X