Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vraagje aan Manfrotto 303Plus panoramakop bezitters

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vraagje aan Manfrotto 303Plus panoramakop bezitters

    Mijn vraag gaat over de micro positioning sliding plates die bij deze kop geleverd worden. Is deze kop makkelijk te demonteren zodat je de twee kruislings geplaatste sliding plates rechtstreeks, dus zonder de panorama kop 300N, L-bracket en de eventuele leveling base 338, op je statief kan plaatsen . Ik neem aan dat dat er bij de 303Plus ook een hexagonale plaat adapter is meegeleverd (en gemonteerd op de bovenste sliding plate). Kan deze hexagonale plaat van de L-bracket dan ook worden gedemonteerd om deze vervolgens weer aan je camera te bevestigen zodat de camera makkelijk vast- en los te koppelen is van de sliding plates?
    De reden dat ik dit vraag is dat ik naast de panoramafotografie ook erg geinteresseerd ben in de macrofotografie. Eigenlijk stond ik al zo'n beetje op het punt om 2 micropositioning sliding plates (Manfrotto 454) te gaan kopen, maar kwam er achter dat het misschien handiger is om de 303Plus aan te schaffen want dan vang ik 2 vliegen in een klap . Welke Manfrotto 303Plus bezitter kan mij het verlossende woord geven. Bovendien zag ik hem bij KE staan voor €345,=. Weet iemand nog een goedkoper adresje?

    Groeten, Paul
Working...
X