Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Namaak Lowepro rugzakken op Ebay

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Namaak Lowepro rugzakken op Ebay

Ik dacht jullie maar te waarschuwen dat er minderwaardige Lowepro rugzakken op Ebay te vinden zijn. Ik had er mij zelf één besteld, een AW 200 een behoorlijk lage prijs.

In de titel van het object stond wel degelijk lowepro aw200. Achteraf gezien had ik de fotos met een vergrootglas kunnen onderzoeken en misschien wel kunnen vaststellen dat er iets niet klopte, maar dit is dus pas bij ontvangst gebeurd...

"made in china", ipv het lowepro logo staat er "Fancier" (zeer klein aanwezig op de achterkant van de rugzak... het stikwerk is behoorlijk minderwaardig, 'k vermoed dat hij goed is voor 1 keer mee naar een festival te nemen en dat zal het zijn...

Positieve kant van heel het verhaal: 'k heb hem ondertussen gratis!

tekstje van ebay: Since you have NOT been provided with what you have paid for, it does not falls into seller's return policy of faulty product so that they can get away for you to return the fakes at your own cost. Counterfeit is FRAUD, do not settle with the seller unless the seller is paying for all the associated return shipping cost of the item. You are covered by the 90 days protection period under eBay Standard Purchase Protection Program.

Moest je zelf dus ooit fakes tegenkomen, gewoon aanmelden in paypal als fraude en bijhouden die boel

Voor mensen die memory cards op ebay kopen: http://reviews.ebay.com/FAKE-SanDisk...00000001456539

Mvg,
    Rik
    Last edited by RikH; 5 juli 2008, 12:05.
    Mijn foto's
    Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

Re: Namaak Lowepro rugzakken op Ebay

Ik neem aan dat er ook échte in China te vinden zijn?!
    Kon je op de foto's zien dat het nep was? Kwestie dat logo enz...
    En hoe groot was het verschil met de prijs hier?
    Ik heb een fotografisch geheugen... alleen het afdrukken geeft soms problemen.

Comment

Re: Namaak Lowepro rugzakken op Ebay

Oorspronkelijk geplaatst door X-off Bekijk bericht
      Ik neem aan dat er ook échte in China te vinden zijn?!
      Ik twijfel eraan, Aziatische verkopers staan bekend om hun namaak, zeker wat textiel betreft.

Kon je op de foto's zien dat het nep was? Kwestie dat logo enz...
      Het kleine logo had een andere inhoud en kleur (geel ipv rood), maar dan moet je er op vertrouwen dat ze de foto van de rugzak in kwestie laten zien, en niet een foto van op de website van lowepro zelf.

En hoe groot was het verschil met de prijs hier?
      49€ tov 120€ ofzo?
      Mijn foto's
      Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

Comment

Working...
      X