Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

batterij voor canon MarkIII

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: batterij voor canon MarkIII

    Oorspronkelijk geplaatst door Gert1971 Bekijk bericht
    maar je hebt toch veel meer kans dat dit gebeurt met clone produkten
    ...maar hoe staaf je dat?

    Dave
    pixelpusher

    Comment


    • #32
      Re: batterij voor canon MarkIII

      Een fabrikant als Lenmar zal toch wel iets goed doen...

      Comment


      • #33
        Re: batterij voor canon MarkIII

        Oorspronkelijk geplaatst door Gert1971 Bekijk bericht
        maar je hebt toch veel meer kans dat dit gebeurt met clone produkten
        Kijk ik werk al sinds de 300D met cloonbatterijen en ik heb al heel wat body's achter de rug, nog nooit één probleem gehad met één van die clonen, mijn ervaring is dat ze minstens even goed zijn, soms zelfs beter, dan de originelen.
        130 euro voor een batterij is me niet teveel, als je ze nodig hebt dan is dat zo maar als ik een batterij kan kopen voor 25 euro die hetzelfde doet dan is dit voor mij ook goed, met die 100 euro verschil koop ik me dan een goede polafilter ofzo
        Mochten er zoveel problemen zijn met cloonbatterijen dan stond BD vol met klachten, en dat is niet zo me dunkt dus veralgemenen dat clonen slechte keuzes zijn gaat me te ver.
        1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext

        Comment


        • #34
          Re: batterij voor canon MarkIII

          De 2 cloon (reservebatterijen) die ik voor mijn 30D aanschafte kan je niet zomaar terug uit het compartiment halen hiervoor heb een fijne tang nodig. De reserve die ik voor mijn 350D aanschafte zijn daarentegen wel goed te verwijderen.
          Wat mij wel is opgevallen dat ik heel wat minder plaatjes kan schieten met een cloon.
          Voor de mensen die een cloon voor hun Canon 1D serie toestel willen aanschaffen, er zijn in het verleden al problemen geweest qua waterdichtheid aan de sluiting.
          Voor mij alvast geen cloon batterijen meer.

          Groeten, Jean-Pierre

          Comment

          Working...
          X