Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lastolite Triflip difusor / reflector: oplossing outdoor hondenprotret fel licht?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Lastolite Triflip difusor / reflector: oplossing outdoor hondenprotret fel licht?

Hoi,

Iemand ervaring met deze difusor / reflector kit? http://www.lastolite.com/triflips.php

Ik zou graag weten of het een oplossing kan bieden voor het fotograferen van hondenportretten in hard / fel zonlicht?

Op hondenscholen zijn de mogelijkheden om schaduw en een rustige achtergrond te vinden soms problematish...

Thanks!
    I'm crazy, but it's ok, 'cause I don't mind !!!

Re: Lastolite Triflip difusor / reflector: oplossing outdoor hondenprotret fel licht?

Zelf heb ik in Turnhout een soortgelijke 5-in-1-reflector gekocht van het merk Jinbei. 105 cm doormeter was toen nog de grootste maat. Voor amper € 30, ongeveer 1/3 van een Lastolite, was ik buiten. Als je er één als duffusor gebruikt en een tweede om de schaduw op te helderen zul je prima resultaten bekomen. Natuurlijk werkt het makkelijker als je diffusor nog een maatje groter is, zeker als je honden van het formaat van een pony wilt fotograferen! ;-)
    Fuji S5 Pro ~ Nikon AF-S 12-24mm F 4.0 ~ AF-S 16-85mm F 3.5-5.6 VR ~ AF-D 80-200mm F 2.8 ~ Lightroom & RAW-only vanaf dag één

Comment

Re: Lastolite Triflip difusor / reflector: oplossing outdoor hondenprotret fel licht?

............
      Last edited by hombre complicado; 22 januari 2011, 18:55.

Comment

Working...
      X