Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

CyberSync 2.4Ghz Radio Remote Control

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • CyberSync 2.4Ghz Radio Remote Control

    Op de site van Strobist een post gezien over de CyberSync van Paul C Buff. Dit zou moeten beter zijn dan de Ebay triggers en goedkoper dan de PocketWizards. Ik heb even gemailed naar hem om te vragen als ze compatibel zijn met de SpeedLite 430-EX. Moet dus met elke flits werken maar vermits de 430 geen pc-jack heeft moet je een hot-shoe gebruiken.

    Ik ga mij zo'n setje bestellen als ze leverbaar zijn want de Ebay trigger mist teveel als ik me in bepaalde posities wring En ik heb niet zo'n zin in het soldeerwerk om z'n range beter te maken.



    We do not currently have a complete list of compatible speedlites as virtually all speedlites should be compatible, provided there is a way to connect to the flash. If your flash does not have an integrated means of connection, hotshoe adapters are available for under $30 US. Here is a link to one such product from a vendor in the US: http://www.bhphotovideo.com/c/produc...h_Adapter.html. You will probably be able to find these internationally as well.
    P.S.: niets kunnen over vinden via de zoekmachine
    Canon EOS 30D | 18-55mm (kit) | 50mm 1.8 II | EF 70-200mm f/4L USM | Speedlite 430ex | Manfrotto 055XB Tripod
    Meer op: www.xindi.be

  • #2
    Re: CyberSync 2.4Ghz Radio Remote Control

    Zoekmachine :

    Forum voor discussies, vragen en antwoorden over accessoires van digitale camera's. Accessoires zijn zaken die rechtstreeks aan de camera kunnen gekoppeld worden zoals bv. flitsers, statieven, geheugenkaarten en ook fotoprinters maar geen pcs.


    Triggers moeten nog gemaakt worden.
    Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

    Comment


    • #3
      Re: CyberSync 2.4Ghz Radio Remote Control

      ah ik had alleen gezocht op CyberSync.
      Wel ik heb bevestiging gekregen dat ze verstuurd worden vanaf 7 juli. Tenzij jij meer weet??
      Canon EOS 30D | 18-55mm (kit) | 50mm 1.8 II | EF 70-200mm f/4L USM | Speedlite 430ex | Manfrotto 055XB Tripod
      Meer op: www.xindi.be

      Comment


      • #4
        Re: CyberSync 2.4Ghz Radio Remote Control

        Ze lijken me interessant maar wacht toch eerst de reviews af.
        (Ben voorlopig nog tevreden over de cactus triggers)
        Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

        Comment

        Working...
        X