Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Epson inktpatronen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Epson inktpatronen

    Waar kan je voordelig inktpatronen voor een Epson (foto-) printer aankopen ?
    Bedankt voor je reactie.


    Greetz / marcus
    zwart & wit & kleur

    flickr

  • #2
    Re: Epson inktpatronen

    Oorspronkelijk geplaatst door marcus Bekijk bericht
    Waar kan je voordelig inktpatronen voor een Epson (foto-) printer aankopen ?
    Bedankt voor je reactie.


    Greetz / marcus
    Ik bestel mijn Epson cartridges hier altijd
    Mijn Epson heeft 6 cartridges en ik bestel er telke male zo een 5x6 van
    Snelle levering en nog geen problemen ondervonden van kwaliteits verlies op de prints ofzo

    Edit vergeten de link te plaatsen
    http://www.activity-invest.com/inktpatronen-c-739.html

    Comment


    • #3
      Re: Epson inktpatronen

      Oorspronkelijk geplaatst door marcus Bekijk bericht
      Waar kan je voordelig inktpatronen voor een Epson (foto-) printer aankopen ?
      Bedankt voor je reactie.


      Greetz / marcus
      Hangt af van de printer. Voor mijn R1800 haal ik mijn patronen bij Epson zélf, via hun site in Duitsland. De dag erop geleverd, tegen vriendelijke prijzen. Vaak ook geven ze quantumkortingen. In elk geval zijn ze een stuk goedkoper dan bij mijn computerboer.

      L.
      Fullator
      Fotostudio Candela Zone
      website: http://www.chronax.be
      website: http://www.marquisemodels.eu

      Comment


      • #4
        Re: Epson inktpatronen

        Oorspronkelijk geplaatst door Fullator Bekijk bericht
        Hangt af van de printer. Voor mijn R1800 haal ik mijn patronen bij Epson zélf, via hun site in Duitsland. De dag erop geleverd, tegen vriendelijke prijzen. Vaak ook geven ze quantumkortingen. In elk geval zijn ze een stuk goedkoper dan bij mijn computerboer.

        L.
        Idem dito hier.
        http://www.epson-store.de/cb/lnl/content/shop/consumables/devicesbycategory.php/category/inkcarts

        Comment


        • #5
          Re: Epson inktpatronen

          ik durf ze al eens bestellen bij Jose (mcvd.com), nog iets goedkoper dan bij Epson zelf.

          Comment


          • #6
            Re: Epson inktpatronen

            Oorspronkelijk geplaatst door Fullator Bekijk bericht
            Hangt af van de printer. Voor mijn R1800 haal ik mijn patronen bij Epson zélf, via hun site in Duitsland. De dag erop geleverd, tegen vriendelijke prijzen. Vaak ook geven ze quantumkortingen. In elk geval zijn ze een stuk goedkoper dan bij mijn computerboer.

            L.

            Leo,

            Dat begrijp ik niet. Als ik naar Epson.de ga kijken, dan kost in de "shop" een patroon voor de 3800 ... 53.55 euro.

            Volgens mij is dat duurder dan bij Grobet in Antwerpen waar ik denk een euro minder te betalen.

            Mis ik iets ?

            mvg,
            Paul.
            DPaul - A.FIAP
            D810, nikkors and other stuff

            Comment


            • #7
              Re: Epson inktpatronen

              Bij kamera-express.nl betaal je maar 49,- voor een T580 cartridge voor de Epson Pro 3800.
              Canon 17-55 EF-S IS USM F2.8

              Comment


              • #8
                Re: Epson inktpatronen

                Oorspronkelijk geplaatst door stefaand Bekijk bericht
                Bij kamera-express.nl betaal je maar 49,- voor een T580 cartridge voor de Epson Pro 3800.
                En bij geheugenkaart.be slechts €46.50

                MVG, Jeff
                Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

                Comment


                • #9
                  Re: Epson inktpatronen

                  Ga hier eens kijken, goede, vlugge service en redelijk van prijs:
                  Goedkoopste toner en inktcartridges! ✔ Laagste prijs garantie! ✔ Alle originele merken ✔ Voor 23.59 uur besteld, morgen in huis* ✔ Betrouwbaar en snel, 123inkt.nl


                  mvg, Ben
                  Nikon D300 - Nikkor 16-85 VRII - Nikkor 70-300 VRII - Sigma 70mm 2.8 Macro - SB 800 - Sony RX10... en veel creativiteit.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Epson inktpatronen

                    Oorspronkelijk geplaatst door Digi-art Bekijk bericht
                    Ga hier eens kijken, goede, vlugge service en redelijk van prijs:
                    Goedkoopste toner en inktcartridges! ✔ Laagste prijs garantie! ✔ Alle originele merken ✔ Voor 23.59 uur besteld, morgen in huis* ✔ Betrouwbaar en snel, 123inkt.nl


                    mvg, Ben
                    We hebben het hier wel over "inktpatronen" , niet over gekleurd kraanwater!

                    Comment


                    • #11
                      Re: Epson inktpatronen

                      Oorspronkelijk geplaatst door awacs457 Bekijk bericht
                      We hebben het hier wel over "inktpatronen" , niet over gekleurd kraanwater!
                      Ik gebruikt dat gekleurd geel kraanwater af en toe om te drinken.
                      Hubert

                      Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Epson inktpatronen

                        Oorspronkelijk geplaatst door awacs457 Bekijk bericht
                        We hebben het hier wel over "inktpatronen" , niet over gekleurd kraanwater!
                        Hmmm, ik zie dat 123inkt.nl die Epson T580 patronen ook verkoopt voor 47,50 per stuk. Niet zo goedkoop als geheugenkaart.be weliswaar....
                        Ik neem aan dat dit toch echt "inktpatronen" zijn en geen gekleurd kraanwater.

                        Waar is die "denigrerende" opmerking goed voor ?
                        Canon 17-55 EF-S IS USM F2.8

                        Comment


                        • #13
                          Re: Epson inktpatronen

                          Oorspronkelijk geplaatst door DPaul Bekijk bericht
                          Leo,

                          Dat begrijp ik niet. Als ik naar Epson.de ga kijken, dan kost in de "shop" een patroon voor de 3800 ... 53.55 euro.

                          Volgens mij is dat duurder dan bij Grobet in Antwerpen waar ik denk een euro minder te betalen.

                          Mis ik iets ?

                          mvg,
                          Paul.
                          Hallo Paul,

                          Zoals ik zei, het hangt af van de printer. Maar bij mijn laatste bestelling kreeg ik een fikse korting als ik alles in tweevoud nam. Ik heb het dan maar in viervoud besteld, waardoor ik telkens de vierde cassette zowat gratis kreeg.
                          Een korting van 25% op de standaardprijs is toch mooi meegenomen.
                          Fullator
                          Fotostudio Candela Zone
                          website: http://www.chronax.be
                          website: http://www.marquisemodels.eu

                          Comment


                          • #14
                            Re: Epson inktpatronen

                            Heb niet naar Epson gekeken maar het kan de moeite zijn om te bekijken.

                            Mijn vrouw heeft een klantenkaart van "de Club". Ze krijgt dan 10% korting op alle aankopen. En per maand krijg je een bon van extra 2,5 Euro als je voor 25 euro koopt.
                            Dus toen ik een patroon voor mijn Canon nodig had, stelde ze me voor om daar eens te kijken.
                            Goedkoopste dat ik online kon vinden was 10,89 euro per cartridge en dan had je natuurlijk nog de verzendkosten.
                            Bij Club was het 12,85. Maar als ik een oude lege binnenbracht dan ging daar meteen 1 euro af. Dus 11,85. Ik heb er 3 gekocht en kwam uiteindelijk na de kortingen aan een prijs van zo'n 9,83 per cartridge.

                            Het enige nadeel is dat de clubkaart ook geld kost. Dus je moet er voldoende papier en dergelijke per jaar kopen om echt te profiteren. Maar met studerende kinderen lukt dat wel.
                            Tot sluitertijd, Dirk

                            Comment

                            Working...
                            X