Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Test Rob Galbraith betrouwbaar?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Test Rob Galbraith betrouwbaar?

    Ik wil binnenkort wat geheugen aanschaffen voor mijn Canon 40D en was een kijkje aan't nemen op deze site: http://www.robgalbraith.com/bins/cam...&sort_dir=DESC


    Nu staat er Lexar Professional 133X 4GB sneller is dan de Lexar Professional 300X 4GB, zowel in het schrijven van jpg's als RAW's. Zou me nochtans sterk lijken.

    Vraag me af in hoeverre deze test betrouwbaar is, zeker als ik dit lees: Timing commenced when the camera's card status light illuminated, and stopped when the light went out.

    Hoe kan je zoiets meten

    Hopelijk staan ze daar niet met een stopwatch

  • #2
    Re: Test Rob Galbraith betrouwbaar?

    Het is niet alleen de kaart maar ook de camera.

    RG heeft zeker een prima reputatie en dit resultaat zal 'm niet ontgaan zijn.

    Karel

    Comment


    • #3
      Re: Test Rob Galbraith betrouwbaar?

      Oorspronkelijk geplaatst door Kanter Bekijk bericht
      Nu staat er Lexar Professional 133X 4GB sneller is dan de Lexar Professional 300X 4GB, zowel in het schrijven van jpg's als RAW's. Zou me nochtans sterk lijken.
      Lijkt me ook sterk De Lexar Pro's UDMA zijn namelijk behoorlijk snel.
      't moet iets speciaal zijn met die bepaalde camera. 'k zie niet meteen een kans op vergissen en Rob zal z'n reputatie niet om zeep willen helpen door dit soort onvoorzichtigheid

      Oorspronkelijk geplaatst door Kanter Bekijk bericht
      Hoe kan je zoiets meten

      Hopelijk staan ze daar niet met een stopwatch
      Met een fotoelectrisch oogje misschien
      Nikon D300˛ met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900˛/SB800˛, R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
      "Casu Consulto - Modo Fac"

      Comment

      Working...
      X