Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vosonic VP8860

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Vosonic VP8860

Neen eigenlijk niet, de casing van de VP8860 is een stuk solider met meer metaal. De usb en stroomaansluitingen zitten aan de onderkant goed gefixeerd in de zijstrip. Als er een connector in zit merk ik alleszins geen beweging mogelijk dus zie niet in hoe de connector op de PCB zou kunnen loskomen.
    Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

Comment

Hallo,

Oorspronkelijk geplaatst door Wim Bekijk bericht
      11. USB Host function for USB flash drive (Transferring data directly from USB flash drive) **OA-0.8.2-B16 is a beta version and we are still working on and invite regular users to test out.We can’t promise all kinds of USB flash drive will work and will not cause VP8860 hang under this beta version.**
      Heb je deze USB host functie al uitgetest? Kun je een USB powered HD aansluiten zonder power adapter te gebruiken voor de HD? Kun je dan kopieren van de tank naar de HD?

groeten

Comment

Niet zo lang geleden ook een Vosonic VP886 gekocht bij "De Shop 4 Memory" in Nederland.
        By the way...een fantastische service, professionele aanpak, super klantvriendelijk, ...bij deze shop.

Maar door een onverklaarbare reden, heeft de Vosonic het begeven tijdens onze vakantie.

Terug thuis, de defekte Vosonic opgestuurd naar "De Shop 4 Memory" .
        Een weekje later ligt er een gloednieuwe Vosonic op ons te wachten met de "vorige" harde schijf waar al onze vakantiefoto's op staan!!!
        Eén en al lof over deze shop.

Normaal gesproken ook één en al lof over de Vosonic.

Mocht ik intussen weten waarom onze Vosonic het heeft begeven, dan zal ik dat ook even vermelden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Moos Bekijk bericht
          Maar door een onverklaarbare reden, heeft de Vosonic het begeven tijdens onze vakantie.

Inderdaad goede service, maar een Image Tank die het begeeft tijdens de vakantie is niet echt een geruststellende gedachte.
          Wat mankeerde er precies? Ben je je beelden kwijt ?
          Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Nou, dankzij ene Fred op dit forum...ergens....hebben wij onze foto's kunnen redden.
            Hij gaf de tip om de harde schijf te koppelen aan een sata-kabel en deze dan aan te sluiten op de pc.
            Dat hebben we dus gedaan en met RESULTAAT!!!.

Bij het opsturen naar de webwinkel, hebben ze de harde schijf overgezet in een nieuwe vosonic.
            Dus ook hier zijn al de foto's gered.
            Gelukkig maar.
            Dat is en was het allerbelangrijkste voor ons.

Hun hebben de defekte Vosonic doorgestuurd naar de fabriek.
            Ze begrijpen ook niet waarom hij kapot is gegaan.

We hadden hem nog niet zo lang.
            Gewoon wat uitgetest thuis.
            Dan mee naar Maleisië.
            Altijd in de harde cover (meegeleverd bij aankoop).
            En dan mee in een fotorugzak, goed ingesloten.

Niet gevallen of gestoten ofzo.
            Dus wij begrijpen dan ook helemaal niet dat hij het begeven heeft.

Hopelijk hebben we meer succes met de nieuwe want het is echt een bruikbaar en leuk
            hebbedingetje.

That's it!

Comment

Ik heb soortgelijke problemen mnet de VP8860 als hierboven. In de vakantie in Egypte gaat alles goed en ik store 2500 RAW foto's op de image tank. Thuisgekomen begin ik deze over te zetten en te bewerken voor mijn weblog. Dag drie gaat het mis, ineens wordt de harde schijf van de image tank niet meer herkend door de laptop, door geen enkele pc trouwens. Ook andere kabel levert niets op. Contact opgenomen met Service Desk in Taiwan via e-mail en een hele serie suggesties ontvangen en uitgeprobeerd, zonder enig resultaat.
              VP8860 gekocht bij Mobile Harddisk Solutions
              De foto's zijn nog ongeschonden en de VP8860 zelf werkt helemaal goed. Ik ga nu contact opnemen met Mobile Harddisk Solutions om het apparaat te laten vervangen. Ik laat nog weten hoe het afloopt.

Comment

Working...
              X