Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

430ex II

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 430ex II

    Canon lanceert een update van de 430EX:




  • #2
    Re: 430ex II

    Wat is het verschil met de 430ex?
    "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

    Comment


    • #3
      Re: 430ex II

      Dit is er nieuw

      New features
      For maximum flexibility and ease of use, the Speedlite 430EX II incorporates a number of new features. Recycle times have been reduced by approximately 20%, with the recycle process performed silently to minimise distraction. A new metal mounting foot with redesigned connection pins provides ultra-stable communication between the camera and flash; for rapid connection to the camera, a new quick release and locking mechanism is also incorporated.
      Used in Manual mode, the Speedlite 430EX II offers settings in 1/3 stop increments for increased precision of operation. Plus – when used with compatible EOS cameras – every setting on the Speedlite 430EX II can be controlled via the camera menu system, allowing rapid, intuitive alteration of settings.

      Comment


      • #4
        Re: 430ex II

        Hey scotty,
        Zou hij evengoed zijn werk doen,
        in combi met een plu als een 580 ex ?

        of voldoet een gewone 430 ex nu al?

        Comment


        • #5
          Re: 430ex II

          gho, daar kan ik niet direct antwoord op geven. Zelf heb ik de 420EX. Een hele goeie flits, maar omdat ik me wat in de strobistwereld wil verdiepen, kan ik daar niks mee doen omdat hij volautomatisch werkt.

          ik zit dus een beetje met hetzelfde probleem als jij: voor een 430ex gaan, of doorsparen voor een 580ex...

          Comment


          • #6
            Re: 430ex II

            Oorspronkelijk geplaatst door Vanquisher Bekijk bericht
            gho, daar kan ik niet direct antwoord op geven. Zelf heb ik de 420EX. Een hele goeie flits, maar omdat ik me wat in de strobistwereld wil verdiepen, kan ik daar niks mee doen omdat hij volautomatisch werkt.

            ik zit dus een beetje met hetzelfde probleem als jij: voor een 430ex gaan, of doorsparen voor een 580ex...
            zal es een draadje starten,
            mischien komen we meer te weten.

            Comment


            • #7
              Re: 430ex II

              is die 430exII eigenlijk al ergens te verkrijgen?
              oja, nog een vraagje, de 420EX werkt volautomatisch en is nt te gebruiken voor strobist? en de 430EX wel?
              http://www.eyeflash.wordpress.com
              www.facebook.com/eyeflashphotography

              Comment


              • #8
                Re: 430ex II

                Oorspronkelijk geplaatst door ice Bekijk bericht
                is die 430exII eigenlijk al ergens te verkrijgen?
                oja, nog een vraagje, de 420EX werkt volautomatisch en is nt te gebruiken voor strobist? en de 430EX wel?
                De 430EX kun je volledig manueel instellen. Dit is nodig voor te kunne stroben
                De 420EX gaat alleen full-power af als je ze off-camera gebruikt.

                Comment


                • #9
                  Re: 430ex II

                  Oorspronkelijk geplaatst door ice Bekijk bericht
                  is die 430exII eigenlijk al ergens te verkrijgen?
                  Iemand?
                  My Flickr page!

                  Comment

                  Working...
                  X