Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar Sigma flits laten hersellen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Waar Sigma flits laten hersellen?

    Hello allemaal,

    door een stommiteit heb ik mijn flits (Sigma EF-500 DG Super voor Canon)
    laten vallen. Op beton, van op een metertje... Er was een barst, en ze werkte
    niet meer. Ik heb ze da maar eens opengevezen, en de barst toegeplakt met plakband. Het goede nieuws was dat ze dan terug aanging, maar na 2-3 sec. begint de melding "28mm" en "TTL" te flikkeren en werk geen enkele knop meer...

    Nu, ik moet mijn flits dringend hebben, ik ga zelfs even zoeken naar een goedkope 2dehandse dit weekend, maar ik wil deze ook laten herstellen. (hoe meer flitsen hoe beter) Waar kan ik dit best laten doen, ik ben van Leuven,
    maar ben niet te beroerd om even te rijden, wel belangrijk is de prijs/service/snelheid verhouding...

    En waar is misschien de officiële herstelservice van Sigma?
    Fotogallery
    My Pictureblog

  • #2
    Re: Waar Sigma flits laten hersellen?

    Kan je de flitser niet binnenbrengen waar je die gekocht hebt?

    Het probleem is wel dat een reparatie tegenwoordig vrij duur is in verhouding met de nieuwprijs. Het is dus best mogelijk dat de reparatie bijna even veel kost als een nieuwe flitser. Je kan gewoonlijk wel een bestek laten opmaken, maar dat is ook al niet gratis...
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #3
      Re: Waar Sigma flits laten hersellen?

      ik heb hem gekocht bij geheugenkaart,
      maar hij kost nieuw toch nog een 269euro,
      is net te veel op dit moment...

      ik kan hen eens contacteren, maar ik zocht vooral winkels/herstelservices die dit zelf konden (de termijn é)...
      Fotogallery
      My Pictureblog

      Comment


      • #4
        Re: Waar Sigma flits laten hersellen?

        Stuur een mailtje naar geheugenkaart, dan weet je wat je met die defecte flitser moet aanvangen.
        Ik denk niet dat je een winkel kan vinden waar ze die ter plaatse repareren, en als dat wel het geval zou zijn, dan moet er toch nog gewacht worden op onderdelen.
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

        Comment

        Working...
        X