Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe ebay triggers V2s ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Nieuwe ebay triggers V2s ?

    Statief met daarop parapluhouder en daar nog eens bovenop deze trigger. Dan komt de flits imo wat te hoog te staan.
    Hetzelfde voor een alzo of lastolite softbox.

    Heb mailtje gehad van de verkoper: er zit geen pc connectie op.
    Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

    Comment


    • #32
      Re: Nieuwe ebay triggers V2s ?

      - 4 Channels Selectable
      - Wireless Flash Trigger Receiver V2s, Works with V2/V2s wireless flash trigger only
      - Designed for Vivitar 285HV, Sunpak 433, Sunpak 383, Olympus FL-36 and other flashes which (1) comes with a trigger voltage lower than 12V and (2) could not be triggered by V1 or V2 receivers;
      - Transmitter Power: 23A 12V battery
      - Receiver Power: AAA Battery
      - Maximum Working Distance: 30m (open area, without interference)
      - Working Frequency: 433MHz
      - Comes with PC sync port

      En bij de triggers die ik heb (dezelfde als op de foto's van de TS) zit het er wel degelijk op. maar idd op de foto's niet zichtbaar
      o/-<]: Don't Feed The Models!? www.jeroensimoens.net

      Comment


      • #33
        Re: Nieuwe ebay triggers V2s ?

        Heb me net ook een setje besteld bij gadgetinfinity.

        Op de ebay listing stond duidelijk dat er een pc-sync kabeltje bijzat.

        Mss gewoon verkeerde foto's.

        Hier staat het wel op:



        Ik zal laten weten of het er wel degelijk op zit en of ze marcheren als ze aankomen

        Tom
        ~TDN
        fotoblog: www.tdn9.be

        Comment


        • #34
          Re: Nieuwe ebay triggers V2s ?

          youngnuo en cactus v2

          Houd die 2 eens uit elkaar

          Greetz rich
          D700+grip |F80+grip| Nikkor 50 1.8+1.4 AF-D / 80-200 f2.8 AF-S / 300mm f4 IF-ED | Sigma 12-24 / 150 macro | Tamron 28-75 | M42 spul | SB28 / 800 / 900 / R1C1| Strobist Gear | 055xprob + 486rc2 / 680B + 484rc2 | Tamrac Expedition 5/7 | Lowepro 200aw

          Comment


          • #35
            Re: Nieuwe ebay triggers V2s ?

            Maak er zelf eens een foto van, want ik volg ook niet echt meer.
            In je onderstaande tekst vermeld je enerzijds V2 en V2s wat me doet vermoeden dat je het over de cactus triggers hebt. Aan de andere kant spreek je van AAA cells wat dan weer op een Yong Nuo slaat?
            gr
            Yannick

            Oorspronkelijk geplaatst door anexco Bekijk bericht
            - 4 Channels Selectable
            - Wireless Flash Trigger Receiver V2s, Works with V2/V2s wireless flash trigger only
            - Designed for Vivitar 285HV, Sunpak 433, Sunpak 383, Olympus FL-36 and other flashes which (1) comes with a trigger voltage lower than 12V and (2) could not be triggered by V1 or V2 receivers;
            - Transmitter Power: 23A 12V battery
            - Receiver Power: AAA Battery
            - Maximum Working Distance: 30m (open area, without interference)
            - Working Frequency: 433MHz
            - Comes with PC sync port

            En bij de triggers die ik heb (dezelfde als op de foto's van de TS) zit het er wel degelijk op. maar idd op de foto's niet zichtbaar
            Programmers are in a race with the Universe to create bigger and better idiot-proof programs, while the Universe is trying to create bigger and better idiots. So far the Universe is winning - Rich Cook

            Comment


            • #36
              Re: Nieuwe ebay triggers V2s ?

              Welk soort batterij zit er bij je in?

              Deze 'nieuwe' V2s triggers leken me interessant omwille van de te gebruiken batterijen 3A en omdat de kanaalswitch aan de buitenkant zit.
              Maar als er geen pc-connectie opzit zijn ze opeens minder interessant.
              Je kan er natuurlijk altijd nog een hotshoeadapter opzetten om zo een pc-connectie te maken.
              Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

              Comment


              • #37
                Re: Nieuwe ebay triggers V2s ?

                Oorspronkelijk geplaatst door DrJeckyll Bekijk bericht
                youngnuo en cactus v2

                Houd die 2 eens uit elkaar

                Greetz rich
                whoops, ja...sorry

                Idd verwarrend zo.

                Dan toch liever exotische batterijtjes en wel een pc sync poort dan niet...

                Tom
                ~TDN
                fotoblog: www.tdn9.be

                Comment


                • #38
                  Re: Nieuwe ebay triggers V2s ?

                  Wat een gedoe met die Cactus gevalletjes ... om dat allemaal te vermijden heb ik een tijdje geleden maar beslist om Skyports te kopen, kon ik gewoon afhalen in de winkel, geen gedoe met verzending uit het verre Oosten met alle risico's vandien (ben al twee maanden aan het wachten op een pakje van ginder, ligt gewoon in Brussel stof te verzamelen, maar daar bewegen ze dus niet ).

                  Schitterende bereik, geen problemen met mijn Canon flitsers (580EX II's), en gewoon een PC Sync kabeltje ertussen, want als je nog een blokje onder de flits moet zetten komt ie te hoog te staan tegenover je paraplu (of softbox).

                  Enig nadeel, ze zijn een stuk duurder maar nog altijd goedkoper dan de PW's

                  Mark
                  Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                  Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

                  Comment


                  • #39
                    Re: Nieuwe ebay triggers V2s ?

                    hey allen,

                    Ik heb nog eens gecontroleerd en er zit een PC sync connectie op de verzender maar niet op de ontvangers. opletten dus!!!!
                    srry voor de verwarring.

                    Mvg,

                    Anexco
                    o/-<]: Don't Feed The Models!? www.jeroensimoens.net

                    Comment

                    Working...
                    X