Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

printer pixma ip4500 canon

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• printer pixma ip4500 canon

goeie middag

geruime tijd deze printer gebruikt zonder enige moeilijkheden.
    foto's en gewone documenten waarbij steeds fotopapier in de achterste lade worden aangebracht en gewoon papier in de voorste cassette.

bij afdrukken van foto's moet je uiteraard het gewenste fotopapier inbrengen en eventueel enige andere kleine instellingen.
    doch wanner je dan gewoon een document afdrukt drukt hij automatisch op gewoon papier.

nu heb ik onlangs een wijziging gedaan zijnde afdrukken zonder marge wat geen probleem is doch nu bij het afdrukken van een gewoon document wil hij steeds de achterste lade nemen en bij het bekijken van de instellingen zie ik dat "prof.fotopapier" en achterste lade en afdrukken zonder marge steeds gekozen zijn.

ik wijzig alles doch steeds bij het afdrukken keren die zelfde instellingen terug.
    dus ook wanneer de PC werd uitgeschakeld.
    overal gezocht hoe ik dit terug normaal kan krijgen doch geen resultaat.
    Misschien iemand die enig advies kan geven.
    met dank en groeten
    daniel

Re: printer pixma ip4500 canon

als hij altijd terugvalt op dezelfde instellingen vermoed ik dat je de instellingen in de driver zelf hebt doorgevoerd (dus via Start - Instellingen - Printers - rechtsklikken op printer - Eigenschappen).

Zo stel je namelijk de standaard-eigenschappen in die gebruikt worden als je gewoon op Afdrukken klikt.

Ik zou daar eens gaan kijken wat je naar jouw wens terug moet aanpassen en dan kom je er wel uit...
    With Canon, I can (or at least try)
    Photastic.be ~ Passion for the picture
    Nieuwe site

Comment

bedankt voor de info
      inmiddels heb ik eigenlijk de printer eraf gegooid en opnieuw geinstalleerd.
      alles werk terug zoals vroeger doch vraag me nog steeds af waarom hij eigenlijk steeds terug kwam op een onjuiste instelling.

uw advies genoteerd en alvast dank
      groeten
      daniel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door danieldebacker Bekijk bericht
        inmiddels heb ik eigenlijk de printer eraf gegooid en opnieuw geinstalleerd.
        dat helpt uiteraard ook in 85% van de gevallen

Graag gedaan hoor
        With Canon, I can (or at least try)
        Photastic.be ~ Passion for the picture
        Nieuwe site

Comment

Working...
        X