Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

originele accu en 3th party accu

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• originele accu en 3th party accu

Beste mensen,

Ik heb voor mijn D80 de bijbehorende battery grip gekocht,
    Nu is mijn vraag of ik in deze battery grip een originele en een 3th party accu tegelijk kan gebruiken?

En hoe is het eigenlijk met de kwaliteit van 3th party accu's gesteld?
    ik kom namelijk op het net veel verschillende merken tegen zoals ansmann en hahnel, maar ik vraag me af of goed koop niet duurkoop is.

dus heeft iemand hier ervaring mee?

met vriendelijke groet,

Re: originele accu en 3th party accu

Ik gebruik in m'n grip meestal de 3rd party batterijen.
    Als ik de grip niet gebruik, steek ik echter steevast de originele batterij in het toestel.
    Je weet maar nooit...
    Als een 3rd party batterij zou lekken of ontploffen, heb ik toch liever een defecte grip dan een defect toestel.

Eerlijkheidshalve moet ik wel zeggen dat de 3rd party batterijen nog nooit problemen hebben veroorzaakt.
    Greetz Geert.
    Canon gerief...

Comment

maakt u in uw grip ook gebruik van de originele en 3th party accu's door elkaar. Of alleen 3th party bij 3th party?

Comment

Ik had voor mijn D100 4 accu's, 2 originele en 2 third party en heb ze willekeurig gebruikt. Ik heb nooit problemen ondervonden. Ook nu in mijn beide D2 camera's gebruik ik naast originele ook third party accu's. Er wordt wel eens gezegd dat je minder lang doet met een third party accu, maar dat verschil heb ik ook niet kunnen ontdekken

Comment

Working...
        X