Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ervaringen gezocht met hoekzoeker

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • ervaringen gezocht met hoekzoeker

    Ik heb per toeval deze hoekzoeker tegen gekomen op het net welke ik zou willen gebruiken op een EOS 350D, iemand ervaringen ?

    pro's en contra's van hoekzoekers ... alle info is welkom.


    Alvast bedankt.

  • #2
    Re: ervaringen gezocht met hoekzoeker

    Gewoon handig op een statief als dat laag staat en ook als de camera erop staat in de portret stand.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

    Comment


    • #3
      Re: ervaringen gezocht met hoekzoeker

      Heb de originele hoekzoeker van Canon, en vind zoiets heel nuttig, vooral als je een iets lager camera standpunt wil gebruiken, wat ik voor auto's heel regelmatig doe dus, dan moet je niet op je buik gaan liggen om toch nog door de zoeker te kunnen kijken, ook een iets hoger standpunt als je een groot statief hebt kan je met een hoekzoeker oplossen.

      Het is een redelijk duur accessoire, maar zeker zijn geld waard in mijn opinie.

      Mark
      Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
      Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

      Comment


      • #4
        Re: ervaringen gezocht met hoekzoeker

        Ik heb er een en kan hem niet meer missen (zo zijn er nog enkele dingetjes)
        hier een kleine review die Kariboe ooit maakte en eigenlijk het hele concept correct en duidelijk uitlegt.

        http://forum.belgiumdigital.com/show...ght=hoekzoeker
        https://www.fotospotter.be
        Je suis content d’être heureux

        Comment


        • #5
          Re: ervaringen gezocht met hoekzoeker

          indien ik mij eentje zou aanschaffen, zouden jullie mij de originele aanraden van canon zelf, of die seagull ( daar die toch wel stukje goedkoper is ? ).

          alvast bedankt voor de bovenstaande posts.

          Comment


          • #6
            Re: ervaringen gezocht met hoekzoeker

            Ik heb geen ervaring met de originele Canon, maar gebruik de Seagull al meer dan een jaar met volle tevredenheid

            Ik vind 'em op die website nog wel véél te duur. Zie bijvoorbeeld hier maar eens.
            www.indetailfotografie.nl

            Comment


            • #7
              Re: ervaringen gezocht met hoekzoeker

              Oorspronkelijk geplaatst door MarkEL Bekijk bericht
              Ik heb geen ervaring met de originele Canon, maar gebruik de Seagull al meer dan een jaar met volle tevredenheid

              Ik vind 'em op die website nog wel véél te duur. Zie bijvoorbeeld hier maar eens.
              Oh bedankt, ik had zelf nog niet overwogen 2de hands te kijken.
              Mercikes.

              Comment


              • #8
                Re: ervaringen gezocht met hoekzoeker

                tweede hands? Bij die link kom je uit aan een nieuwe hoor
                www.kdfotografie.be

                Comment

                Working...
                X