Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon ip4500

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon ip4500

    Ben in het bezit van een Canon ip4500 en werk met Photoshop Cs2 en gebruik Canon fotopapier Plus Glossy 4 x 6inch.
    Heb volgend probleem. Na een ontwerp in formaat 15,2x10,2 lukt het me niet om de foto volledig op het randloos formaat af te drukken. Ik mis telkens rondom enkele millimeter. Kan er mij iemand raad geven

  • #2
    Re: Canon ip4500

    Hallo Armando,

    Easy Photoprint gebruiken ( wordt normaal bij de printer meegeleverd ) hier kan je kiezen tussen borderless of bordered .
    mvg,
    john

    Comment


    • #3
      Re: Canon ip4500

      Beste Juno, Ik maak gebruik van easy print en toch doet het bevengenoemde probleem zich voor

      Comment


      • #4
        Re: Canon ip4500

        Ik dacht dat je ergens in de SW kan instellen hoeveel de foto mag vergroot worden om ervoor te zorgen dat je randloos afprint.
        Als je die speling lager zet, dan verlies je minder foto maar is de kans dat er een onbeprint randje aan de foto zit groter.

        Maar is ook het juiste formaat niet 10,16 x 15,24.
        Of stel in PS gewoon 4x6 inch in dat is minder typen.
        Tot sluitertijd, Dirk

        Comment


        • #5
          Re: Canon ip4500

          Dag Armando ,

          Normaal zou dit geen probleem mogen zijn !
          Controleer eens het volgende :
          Onder -> File -> Preferences onderaan Print: Amount of extension of borderless printing : Large
          Of......in uw print programma zelf onder pagina-instelling -> afdrukken zonder marges aanklikken , u ziet nu een schuifbaar " hoeveelheid uitbreiding "
          Klik nu de help functie en kies hier de tekst afdrukken zonder marges, vergelijk of uw instelling overeenkomt met het vb op deze pagina.
          Ik hoop dat u hier wat aan heeft.
          mvg,
          john

          Comment

          Working...
          X