Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cactus V2s flashtriggers

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Cactus V2s flashtriggers

Oorspronkelijk geplaatst door JvanKnal Bekijk bericht
    Jippé, vandaag alles toegekomen! Vorige woensdag (7jan) avond besteld, vrijdag 9jan verzonden en vandaag toegekomen! Als dat geen snelle service is! Alles in een doos van ongeveer 15x8x90cm. Geen extra nieuwjaarskaartje van de douane, dus zeer tevreden!
    Net even op mn toestel gezet, en dat werkt perfect é. Helaas zal verder testen pas voor na de examens zijn. Dus nog anderhalve week wachten.
    Nu nog de statieven bestellen bij Cameranu en mijn ik mag mij ook beginnend strobist noemen!

Zodra ik wat resultaten heb die iets zijn, laat ik ze jullie zeker zien.

mvg
    Brecht Strobist
    Veel plezier ermee

Tip: Zet de standby modus van je flashes UIT.
    Blijkbaar zijn er veel mensen die klagen dat er misfires zijn, maar dit blijkt dan te komen omdat de flashes in standby modus staan

Comment

[QUOTE=peterprovoost;2106152]De antenne-mod op deze link :
      http://strobemonkey-v2s.blogspot.com...igger-mod.html
      bracht voor mij de oplossing.

met deze mod kan ik eindelijk mijn cactus triggers gebruiken zonder me dood te ergeren. alleen maar aan te raden. hiervoor waren ze echt onbruikbaar.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kid i Bekijk bericht
        bracht voor mij de oplossing.

met deze mod kan ik eindelijk mijn cactus triggers gebruiken zonder me dood te ergeren. alleen maar aan te raden. hiervoor waren ze echt onbruikbaar.
        Dus dan komt er geen antenne meer op de zender, enkel de 'varkensstaart' aan de binnenkant?

mvg
        Brecht
        Twee Olympus bakjes; Enkele Olympus en Sigma bokalen variërend van 14 tot 200mm; Wat lichtjes en een zakje bijhorend speelgoed.

Comment

dat kan je kiezen. ik kreeg het beste resultaat door toch een gatje te boren en de antenne buiten de zender te laten komen. de lengte van de antenne ligt vast volgens wetten van de fysica (zie site), maar de hoogte van de antenne was bij mij ook belangrijk. ik heb hierover een commentaar toegevoegd op de site.

Comment

Working...
          X