Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
welke statieven komen het best in aanmerking voor die setup?
ik neem aan dat ze voor buitengebruik ook niet te licht mogen zijn als en een plu of softbox aanzit
Canon 5D mkII,30D,500D EF 100mm F 2.8 Macro USM, Canon EF 70-200mm F/2.8 L IS USM II
Weet iemand of de V2s Trigger met de bijgeleverde pc sync kabel direct aangesloten kan worden op de pc sync pooort van de 580exII of heb ik een andere kabel nodig?
Denk dat je ander kabeltje nodig hebt.
Cactus heeft een PC connectie en de meeste flitsers ook. De meegeleverde kabel kan je gebruiken om aan te sluiten op een studioflitser.
Link naar zulke kabeltjes staat hierboven al ergens.
Weet iemand of de V2s Trigger met de bijgeleverde pc sync kabel direct aangesloten kan worden op de pc sync pooort van de 580exII of heb ik een andere kabel nodig?
Je hebt inderdaad een ander kabeltje nodig. Namelijk male pcsync naar male pcsync. Hier een linkje
Comment