Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Heb ondertussen mijn setje op een buitenshoot gebruikt en das verdomd handig!
Je mogelijkheden om een creatief beeld te maken worden gewoon zoveel groter!
De mod is zelfs helemaal niet nodig hier. Bereik is ongeveer 7 meter en verder sta ik toch bijna nooit.
De batterijtjes zijn ook een tip. 5 CR2's in Hongkong voor de prijs van 1 hier in België...
Tom
7 meter??????
Hoe kan ik standaard al buiten minimaal 30 meter halen dan?
Ik heb de batterijen bij factoryprices.nl gekocht. Daar waren ze ook relatief goedkoop. Ik heb rond de 10 euro betaald voor 2 x cr2 en 2 x cr2016 batterijen.
voila ook juist een cactus setje besteld bij infinity en nu nog een paar van die sb flitsers op de kop tikken.
iemand een goed adresje om die swivel brackets te bestellen?
Groeten
Peke
Canon 5D mkII,30D,500D EF 100mm F 2.8 Macro USM, Canon EF 70-200mm F/2.8 L IS USM II
Photoflex swivel met flitsschoen waarop SB-26 staat. De cactus ontvanger is verbonden met de flits via een zelfgemaakte PC-sync naar PC-sync kabel.
Ik moet nog de batterijmod uitvoeren op de ontvanger en nog voorzien van een lanyard om deze ergens te kunnen aanhangen.
Hopelijk is het nu wat duidelijker?
Oorspronkelijk geplaatst door CH PhotographyBekijk bericht
Photoflex swivel met flitsschoen waarop SB-26 staat. De cactus ontvanger is verbonden met de flits via een zelfgemaakte PC-sync naar PC-sync kabel.
Ik moet nog de batterijmod uitvoeren op de ontvanger en nog voorzien van een lanyard om deze ergens te kunnen aanhangen.
Hopelijk is het nu wat duidelijker?
Mvg,
Hans
Vanmorgen krimpkousen gaan halen en heb mezelf ook 2 PC-PC kabeltjes gemaakt ! ik had het al veel eerder moeten doen. Nu die cactus receiver niet meer onder de flitser moet is alles veel stabieler en ook aangenamer om mee te werken.
De batterijmod moet ik ook es voor kijken hoewel de bijgeleverde batterijen na meer dan een half jaar nog goed werken.
De antenne mod zal iets moeilijker worden, de antennes voor 433Mhz, kwart of halve golflengte kan ik in de winkel niet krijgen, misschien es het internet afschuimen...
Comment