Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cactus V2s flashtriggers

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Cactus V2s flashtriggers

Vandaag is mijn bestelde setje cactus triggers toegekomen.
    Verleden week donderdag besteld en vandaag al binnen, klasse service van Gadget infinity.
    1 zender + 2 ontvangers voor 33 euro??? Om te proberen kan je al niet gechareld zijn voor dat geld.
    Dadelijk aan het testen geslagen en ik ben eigenlijk serieus onder de indruk over de capaciteiten van dit goedkope spul. Op 20 shots, +- 5m tussen zender - ontvanger, maar enkele missers. (1 a 2)
    Zijn hier nog mensen met positieve ervaringen over deze set?
    Begint al serieus te kriebelen om de grenzen af te tasten van dit materiaal.
    Ondertussen ook statieven en plu's besteld... Wanneer is er nog eens een strobist SD?

Mvg,

Hans
    Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

Re: Cactus V2s flashtriggers

Hoi,

Heb deze ook ( 1 zender en 4 ontvangers ).
    En ook zeer content hiermee, zeker gezien de prijs.
    Missers zit ik ook op dezelfde verhouding,

Grtz

Bryan
    Nikon D3/D300/D200 met grip & wat AF-S glas; 50mm F1.8, Nikon 1.4/1.7x converter; SB900/SB800/2 SB600; Coolwalker I-tank. Panasonic Lumix TZ5 voor als elke gram er een te veel is

Comment

Hier ook goede ervaringen. Min-punt ... de reciever die onder de flits komt is nogal hoog zodat de flits nu niet meer in mijn Ezybox van Lastolite past. Jammer!
      "Just do it !"

http://jr52.be/index.html

Comment

Ook van deze kant niets dan lof.
        Bouwkwaliteit is natuurlijk wat minder, maar voor dat geld hoor je mij niet klagen !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jr52 Bekijk bericht
          Hier ook goede ervaringen. Min-punt ... de reciever die onder de flits komt is nogal hoog zodat de flits nu niet meer in mijn Ezybox van Lastolite past. Jammer!
          Een PC-Sync kabeltje gebruiken met je receiver er los naast, dan ben je meteen een stuk stabieler.

Hier ook tevreden van hoor, ben alleen op zoek naar een wireless antenne met antennevoetje ( accespoint ofzo ) voor de mod.
          Iemand die nog zoiets heeft liggen van iets wat kapot is ofzo PB maar

Greetz rich
          D700+grip |F80+grip| Nikkor 50 1.8+1.4 AF-D / 80-200 f2.8 AF-S / 300mm f4 IF-ED | Sigma 12-24 / 150 macro | Tamron 28-75 | M42 spul | SB28 / 800 / 900 / R1C1| Strobist Gear | 055xprob + 486rc2 / 680B + 484rc2 | Tamrac Expedition 5/7 | Lowepro 200aw

Comment

Ik ben ook tevreden van mijn setje. Eigenlijk nog niet veel last gehad van misfires. En voor dat geld kan je niet sukkelen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DrJeckyll Bekijk bericht
              Een PC-Sync kabeltje gebruiken met je receiver er los naast, dan ben je meteen een stuk stabieler.

Hier ook tevreden van hoor, ben alleen op zoek naar een wireless antenne met antennevoetje ( accespoint ofzo ) voor de mod.
              Iemand die nog zoiets heeft liggen van iets wat kapot is ofzo PB maar

Greetz rich
              Heel goeie tip !! Bedankt!!
              "Just do it !"

http://jr52.be/index.html

Comment

'k heb ook een Cactus V2 triggersetje, met 1 zender en 1 ontvanger. Werkt goed wanneer ik m'n Nikon SB-25 aanstuur.... maar werkt niet goed samen met m'n Speedlite 430EX. Zodra ik mijn Speedlite op de ontvanger aansluit gaat deze telkens automatisch flitsen, ook al is de ontvanger niet eens aangesloten

Gevolg is dus dat ik voor draadloos flitsen mijn Nikon flitser aanstuur, en dan eventueel de 430EX als slave flitser laat mee flitsen.....
                www.indetailfotografie.nl

Comment

Hans

Betreft de volgende Strobist SD dacht ik gehoord te hebben dat FOTOFOLIO plannen heeft om een Lighting Meetup te organiseren.

Ik wil er zelf ook nog wel een organiseren, maar dan kunnen we 't beste hier op 't forum eerst overleg doen over hoe/wie/wat/waar organiseerd...
                  Kwestie dat er een beetje kan samengewerkt worden omtrent de organisatie.

Veel succes met de cactus triggers!

M.v.g.

bob
                  CANON Inc. Made In Japan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MarkEL Bekijk bericht
                    'k heb ook een Cactus V2 triggersetje, met 1 zender en 1 ontvanger. Werkt goed wanneer ik m'n Nikon SB-25 aanstuur.... maar werkt niet goed samen met m'n Speedlite 430EX. Zodra ik mijn Speedlite op de ontvanger aansluit gaat deze telkens automatisch flitsen, ook al is de ontvanger niet eens aangesloten

Gevolg is dus dat ik voor draadloos flitsen mijn Nikon flitser aanstuur, en dan eventueel de 430EX als slave flitser laat mee flitsen.....
                    Ik had dit met mijn 580EX ook. Heb toen de kanalen veranderd. NU heb ik er geen last meer van.

Hans

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Spy-Glass Bekijk bericht
                      Hans

Betreft de volgende Strobist SD dacht ik gehoord te hebben dat FOTOFOLIO plannen heeft om een Lighting Meetup te organiseren.

Ik wil er zelf ook nog wel een organiseren, maar dan kunnen we 't beste hier op 't forum eerst overleg doen over hoe/wie/wat/waar organiseerd...
                      Kwestie dat er een beetje kan samengewerkt worden omtrent de organisatie.

Veel succes met de cactus triggers!

M.v.g.

bob
                      Ik zal deze SD's zeker in het oog houden.
                      Thanks voor de tip

Hans

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CH Photography Bekijk bericht
                        Ik had dit met mijn 580EX ook. Heb toen de kanalen veranderd. NU heb ik er geen last meer van.

Hans
                        Ah, dat zal ik dan ook eens gaan proberen. Thx for the tip
                        www.indetailfotografie.nl

Comment

Tot op heden niks dan lof over die cactus triggers.
                          Zelfs nog geen enkele misfire gehad.. Wel al voorgehad dat de flitser niet flitste, maar dat kwam door m'n eigen stomme schuld, gezien ik de flitsers in auto stand-bye had laten staan
                          www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

Comment

gewoon uit een defecte wireless device halen, is wel niet de juiste frequentie maar gaat toch 80meter ver...

Do it Yourself tips/

some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
                            Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Zonder antenne reikt die van mij buiten al zeker minimaal 30meter ver!
                              Bruidsfotografie www.totaalfotografie.nl

Comment

Working...
                              X