Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

GN/AD flitsers Falcon Eyes

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• GN/AD flitsers Falcon Eyes

Iemand reeds ervaring met deze nieuwe flitsers van Falcon Eyes?

Zou me mss een flitsset kopen 300W voor portretten maar ik zou eerst eens willen horen wat de ervaringen zijn en ofdat 300W niet te weinig is. Tips zijn altijd welkom.

http://www.benel.nl/product/2250/stu...5_gn300ad.html

Bedankt!
    Tim

Re: GN/AD flitsers Falcon Eyes

heb een collega die de GN600 set gekocht heeft een tijdje terug, en hij moet deze meestal op 1/2 of 1/4 zetten omdat hij te veel licht krijgt (heeft wel een redelijk kleine studio) dus de GN300 zal wel kracht genoeg hebben om mee te beginnen.

Heb ook al heel wat rondgekeken naar een flitsset om te beginnen, maar eerlijk gezegd hoor ik dat er redelijk wat GN koppen stukgaan binnen zes to twaalf maanden ... zou ook eens naar Jinbei kijken bij Konijnenberg, of Illustar bij Studioflash.be, vooral deze laatste zou redelijk degelijke kwaliteit zijn voor een vergelijkbaar budget ... wil je beter kost het meestal meer dan het dubbele

Ga nog even wachten om dan te beslissen, maar denk dat het geen FE zal zijn, desnoods even doorsparen en een Bowens set bij Calumet kopen, dat zouden toch heel goede sets moeten zijn.

Johan
    Disegno-S
    Specialized in Automotive photography ...

Comment

Re: GN/AD flitsers Falcon Eyes

Oorspronkelijk geplaatst door Disegno-S Bekijk bericht
      ..., maar eerlijk gezegd hoor ik dat er redelijk wat GN koppen stukgaan binnen zes to twaalf maanden ...
      Heb ik toch nog nooit gehoord

In ieder geval, morgen ga ik mijn GN300AD afhalen

Comment

Working...
      X