Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik kan er helaas niet op antwoorden wat het verschil is, maar ik dacht dat er geen batterij grip voor de D40 D40x en D60 is al zou ik er ook een willen.
Oeps ik dacht dat je het over een Nikon had maar blijkbaar gaat het over een Canon grip.
Niet goed opgelet blijkbaar.
Ik kan er helaas niet op antwoorden wat het verschil is, maar ik dacht dat er geen batterij grip voor de D40 D40x en D60 is al zou ik er ook een willen.
Je hebt gelijk ik heb het ondertussen gevonden dat het over een Canon 40D gaat inplaats van een Nikon, niet goed opgelet blijkbaar en eerst geantwoord en dan gaan zoeken.
D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR
Inderdaad de N is spatwaterdicht zoals de body van de 40D en zou dus door middel van een rubberen ring ook beter aansluiten. De overige mogelijkheden zijn hetzelfde gebleven.
De BG-E2 grip werkt echter ook op de 40D.
Had deze voordien op de 30D en nu gewoon op de 40D. Vond het niet echt de moeite om ook nog een nieuwe grip aan te schaffen.
Alternatieve merken bieden wel een oplossing, bijvoorbeeld:
Comment