Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lowepro S&F Deluxe Waistbelt

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Lowepro S&F Deluxe Waistbelt

Beste BD'ers

Ik heb enkele weken een Lowepro harnass gekocht en ik wil dit nu combineren met de Lowepro S&F Deluxe Waistbelt.

Nu heb je in de Lowepro S&F Deluxe Waistbelt drie maten. Maten 11, 13 en 15.

Hoe weet je nu precies welke maat je zou moeten bestellen. Want ik zou geen flauw idee hebben hoe groot deze Lowepro S&F Deluxe Waistbelts dan wel zijn.

Wie kan mij verder helpen?

Met vriendelijke groeten
    Nikon member..

Nikon stuff met het nodige Nikkor en Sigma glas en klein grut..

Re: Lowepro S&F Deluxe Waistbelt

Oorspronkelijk geplaatst door Thomaske_GLPK Bekijk bericht
    Beste BD'ers

Ik heb enkele weken een Lowepro harnass gekocht en ik wil dit nu combineren met de Lowepro S&F Deluxe Waistbelt.

Nu heb je in de Lowepro S&F Deluxe Waistbelt drie maten. Maten 11, 13 en 15.

Hoe weet je nu precies welke maat je zou moeten bestellen. Want ik zou geen flauw idee hebben hoe groot deze Lowepro S&F Deluxe Waistbelts dan wel zijn.

Wie kan mij verder helpen?

Met vriendelijke groeten
    Thomas,

Eerst en vooral wil ik zeggen dat je maat 9 vergeten bent

Persoonlijk vind ik de beste belt, diegene waarbij je zo weinig mogelijk gesp hebt (hiermee bedoel ik dat je bijna volledig rondom lanscases kunt hangen).

Ik heb maat 11 gekocht en dat is iets te klein voor me.
    Met kledij (en jas!) meet mijn middel +/- 100cm
    Toch heb ik (met maat 11) een 30cm vooraan geen mogelijkheid om een lenscase te hangen.

Moest je in de buurt zijn, kom gerust maar langs als je dit eens wil proberen.

Comment

Re: Lowepro S&F Deluxe Waistbelt

Oorspronkelijk geplaatst door Svenmichiels Bekijk bericht
      Thomas,

Eerst en vooral wil ik zeggen dat je maat 9 vergeten bent

Persoonlijk vind ik de beste belt, diegene waarbij je zo weinig mogelijk gesp hebt (hiermee bedoel ik dat je bijna volledig rondom lanscases kunt hangen).

Ik heb maat 11 gekocht en dat is iets te klein voor me.
      Met kledij (en jas!) meet mijn middel +/- 100cm
      Toch heb ik (met maat 11) een 30cm vooraan geen mogelijkheid om een lenscase te hangen.

Moest je in de buurt zijn, kom gerust maar langs als je dit eens wil proberen.
      Sven,

Bedankt voor de snelle reactie.

Als bij u maat 11 iets te klein is ga ik zelf maar gaan voor de 13. Dit omdat ik toch iets struiser ben als u é.

Als ik in de buurt zou geweest zijn, zou ik wel langs gekomen zijn. Maar de afstand is veel te groot

Mvg
      Nikon member..

Nikon stuff met het nodige Nikkor en Sigma glas en klein grut..

Comment

Working...
      X