Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Waar kan je het meest voordelig Gitzo-statieven kopen ?
Bedankt voor de info ?
Greetz,
Marcus
Als je voor één van de duurdere gaat, dan zeker en vast in de VS: ik heb mijn 3540XLS daar besteld en netjes BTW en invoerrechten betaald en dan nog een goed stuk bespaard. En dat voor een product wat in Europa geproduceerd wordt...
Last edited by parrotman; 14 april 2008, 15:40.
Reden: correctie
zoek en koop zeker de goedkoopste maakt ni uit waar , er zijn er die zeggen dat er een verschil zal zijn in service maar bij Gitzo maakt het geen fç§k uit , ze geven gewoon GEEN service en als je met een garantie geval zit mag je al blij zijn dat ze je helpen na 6 maand ( ja een half jaar ) , ook maar omdat ik achter hun vodden zat anders was het nog niet in orde .
Gitzo , goed spul .... zolang er niks aankomt en je service nodig hebt
Ik zou zeggen : VS
Heb m'n Gitzo's daar gekocht; weliswaar telkens toen ik er persoonlijk was, maar het prijsverschil was méér dan voldoende. (GT3540XLS met G1378M en de GT5560SGT met G1380)
Heb gelukkig nog geen problemen ermee gehad dus kan ik je niet zoals Donaldduck adviseren over de service, of het gebrek eraan
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Comment