Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

flits voetje stuk

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• flits voetje stuk

Zaterdag mijn nieuwe flits (Metz 48 AF-1) getest. Was tevreden, maar daardoor een beetje lomp, de flits zat nog op het toestel als ik het aan de draagriem op mijn schouder hing. Dochterlief wou dan aandacht en als resultaat slingerde het geheel tegen een keuken kast. Als gevolg daarvan lag de flits er af, voetje gebroken.
    Bestaat er een mogelijkheid om dat voetje te vervangen? Ik merk wel dat het voetje een apart onderdeel vormt dat erop gevezen is.
    d700 - d200 - d60 - 35/1.8 - 50/1.8 - 28-70/2.8 - 70-200/2.8 - 12-24/4

Re: flits voetje stuk

Bel of mail eens naar De Beukelaer, de invoerder.

De Beukelaer NV
    Boomsesteenweg 77
    B-2630 Aartselaar
    België
    T +32 (0)3 870 59 00
    F +32 (0)3 877 01 25
    info@debeukelaer.be

Comment

probeer ook nog eens of de flits nog werkt (proefflitsen).
      Ik heb ooit een Metz laten herstellen omdat deze gevallen was en de flitsbuis was kapot: prijs vervangen flitsbuis = 150 eurokes
      Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

Het toestel werkt nog, zelfs als ik het met de hand op zijn plaats houd op de camera gaat de flits af.
        Bij de Beukelaer zelt men dat het toestel wel kan hersteld worden, maar dat het via een fotohandelaar moet opgestuurd worden, het onderdeel verkopen ze niet los.
        d700 - d200 - d60 - 35/1.8 - 50/1.8 - 28-70/2.8 - 70-200/2.8 - 12-24/4

Comment

Heb ik ook al een paar keer aan de hand gehad met een Nikon SB-28. Nu zijn de schoentjes in metaal dus wat steviger.
          Het schoentje is perfect te vervangen, maar het kost veel geld! (bij Nikon toch)

Comment

Working...
          X