Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Kan er mij iemand vertellen of de Batterij van de Epson P-2000 dezelfde is als de 3000 de 4000 en de 5000 ? Ik heb al naar de helpdesk van Epson gebeld maar daar kunnen ze mij ook niet verder helpen
Hoi Albert,
Ik beschik over de P-4000. Volgens mij is dit de opvolger van de P-2000 met als enige verschil de opslagcapaciteit. Met dit als uitgangspunt zou de batterij hetzelfde moeten zijn.
Waar komt je vraag vandaan?
(beschik je over een p-2000 en zoek je een nieuwe batterij, dan kan ik een fotootje van mijn batterij voor je posten)
Dank u voor het posten van de fotos , het enige verschil dat ik zie is dat de batterij van de P2000 2300mAh heeft en deze van de P4000 2600mAh heeft ze hebben alle twee 3,7 V . Dus ik denk dat dit geen probleem is en dat ze alle twee kunnen gebruikt worden.
Comment