Ik heb een battery Grip aangeschaft voor mijn K10D. Geen origineel, maar van het merk Ansmann. Incl. accu en verzendkosten: nog geen 100 euro.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Battery rip voor K10D
Collapse
X
-
-
Re: Battery rip voor K10D
Alvast proficiat en succes met je aankoop!
Heb je er reeds gebruik van gemaakt? Zoja wat zijn je ervaringen hiermee?"De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.
-
Eindelijk heb ik de grip ontvangen. Mijn advies is om niet bij Planet4one te bestellen: het heeft me heel wat mailtjes gekost om het bestelde uiteindelijk in huis te krijgen.
De grip heeft dezelfde functies als de originele grip, ook kan er een geheugenkaartje en de afstandsbediening in worden bewaard evenals de rubberdop die van het toestel moet worden gehaald. Bovendien wordt er een accu bijgeleverd, wat het prijsverschil met het origineel nog groter maakt. Dus: prima grip.
Negatief: ik heb de indruk dat de originele grip wat beter afgwerkt is, maar dat is natuurlijk alleen maar het uiterlijk.
Comment
-
oke, thanks voor uw reply!
Heb sinds een goeie maand een originele Pentax batterijgrip in m'n bezit en moet toegeven dat ik haast niet meer zonder kan;
het toestel ligt nog beter in de hand en verticaal foto's nemen lukt uiteraard veel beter!
Ook de extra batterij komt goed van pas.
Een echte aanrader dus."De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.
Comment
Comment