Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

580 ex II en st e2

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 580 ex II en st e2

Kan iemand mij met zekerheid zeggen dat deze combinatie 580 ex II en st e2 werkt? Ik heb ergens gelezen dat deze 2 niet samen zouden gaan.
    Groetjes Steco

Re: 580 ex II en st e2

zou moeten kunnen als je de 580 op slave zet
    Een beginner ziet veel mogelijkheden. Een expert slechts een paar.

Comment

ik vraag me af of die het bij gewoon daglicht ook goed werkt... je zit toch met een infaroodverbinding als ik me niet vergis ?
      Canon - Elinchrom - Pocketwizard - Sandisk - Lastolite are some of the brands i use...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ijsje Bekijk bericht
        ik vraag me af of die het bij gewoon daglicht ook goed werkt... je zit toch met een infaroodverbinding als ik me niet vergis ?
        Ja dat klopt en ik denk wel dat dit system voor problemen kan zorgen op dat gebied. Ik heb nu een 580 ex maar ga mij nu een tweede aanschaffen. Het is de bedoeling om in september een st e2 van de states te laten mee brengen en voorlopig een te sturen met flitser op toestel. Omgerekend 106 euro voor de st e2 op het moment. Ik twijfel echter want als ik mij niet vergis kan deze maar 2 flitsers tegelijk sturen. Heb ik het mis?
        Groetjes Steco

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Steco Bekijk bericht
          Het is de bedoeling om in september een st e2 van de states te laten mee brengen en voorlopig een te sturen met flitser op toestel. Omgerekend 106 euro voor de st e2 op het moment. Ik twijfel echter ...
          En als die niet werkt dan contacteer je mij maar
          Een beginner ziet veel mogelijkheden. Een expert slechts een paar.

Comment

Working...
          X