Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

rugzak voor outdoor

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• rugzak voor outdoor

ben op zoek naar een betaalbare dagrugzak met een deftige heupgordel die plaats biedt aan
    -1 body met lens
    -1 extra lens
    -beetje peripherals zoals extra SD, extra batterij, ev compact flitsje
    -camelbak
    -plaats om wat extra spul weg te stoppen (jas, spul voor mtb, ...)

heb tot nu to nog maar 1 tas gevonden die hieraan beantwoordt, maar daarvoor moet ik een bank overvallen! +250 voor een tassie (bij factoryprices) is me wat te gek.

Ik kan ook in de decatlon een rugzakje uithalen, en steek ik er een kleine cameratas in. Een stuk goedkoper, en veel anoniemer, maar wel onhandig.

Kent iemand nog andere alternatieven?
    http://www.effieweg.tk

Re: rugzak voor outdoor

't Is dat je er een jas, e.d., bij in wilt proppen dat de vraag een beetje moeilijk maakt. Ik neem aan dat je deze thread gelezen hebt?

Ikzelf heb een LowePro Mini Trekker en die is ruim voldoende. Helaas geen plaats voor kledingstukken, enkel mijn portefeuille.

EDIT: Crumpler heeft misschien ook een geschikt model. Kijk b.v. hier eens.
    Last edited by LesC; 7 maart 2008, 11:31. Reden: paragraaf toegevoegd
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.3.1) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.3.1)

Comment

Re: rugzak voor outdoor

Ik heb een Lowepro Rover AW II. Onderaan steek ik een camera met lens op en nog plaats voor 2 tot 3 (korte) lenzen. In het bovenste kan nog eventueel een telezoom, flits ed maar evengoed regenjas en bokes. Paar kleinere zakjes voor filters enz. Drank steek ik links en rechts langs de buitenzijde. Een statiefhouder is ook voorzien. Ik heb er zo'n 100 euro voor betaald. Er is ook een 'plus'-versie, die is wat groter en duurder.

Comment

Working...