Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Grotere eye cup ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Grotere eye cup ?

Is dat de moeite waard, zo'n grote eye cup ?

Ik bemerk dat ik nogal vaak het oog waarmee door de viewfinder kijk, afscherm met mijn hand omdat er dikwijls teveel zijdelings licht binnendringt en ik dus niet genoeg contrast heb in de viewfinder.
    Nu, Ebay staat vol van die dingen, maar ik zou dus eerst willen weten of ze hun geld waard zijn ?
    Last edited by Franciskine; 2 maart 2008, 19:36.
    David Leemans
    Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

Re: Grotere eye cup ?

Oorspronkelijk geplaatst door dleemans Bekijk bericht
    Is dat de moeite waard, zo'n grote eye cup ?

Ik bemerk dat ik nogal vaak het oog waarmee door de viewfinder kijk, afscherm met mijn hand omdat er dikwijls teveel zijdelings licht binnendringt en ik dus niet genoeg contrast heb in de viewfinder.
    Nu, Ebay staat vol van die dingen, maar ik zou dus eerst willen weten of ze hun geld waard zijn ?
    Je geeft zelf je andwoord eing al he
    Als je met je hand af moet gaan schermen dan is dat voor jou de moeite waard.

Ik weet alleen niet of die van ebay anders zijn dan in de winkel.
    Het gaat erom dat het op je toestel past en dan hij goed rond je oog sluit ( desnoods met wat licht knipwerk )

Het is tenslotte maar een stukje rubber dus veel verkeerds kan er niet aan zijn behalve dat de vorm misschien anders is.

Greetz rich
    D700+grip |F80+grip| Nikkor 50 1.8+1.4 AF-D / 80-200 f2.8 AF-S / 300mm f4 IF-ED | Sigma 12-24 / 150 macro | Tamron 28-75 | M42 spul | SB28 / 800 / 900 / R1C1| Strobist Gear | 055xprob + 486rc2 / 680B + 484rc2 | Tamrac Expedition 5/7 | Lowepro 200aw

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dleemans Bekijk bericht
      Als je geen prijs noemt, is die vraag moeilijk te beantwoorden, vind je niet.
      Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
        Als je geen prijs noemt, is die vraag moeilijk te beantwoorden, vind je niet.
        Wel, de prijs van die dingen is zeker geen probleem, ze kosten 5 Euro of zoiets.
        Maar als ze niks waard zijn, is het 5 Euro weggesmeten he. Daarom vraag ik naar relevante gebruikerservaring.
        David Leemans
        Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

Comment

Working...
        X