Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

draadloze afstandbediening 30D

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• draadloze afstandbediening 30D

Hoi!

Heeft iemand ervaring met niet-Canon afstandbedieningen zoals bijv. die verkocht worden op Ebay?
    Dit is de goedkoopste die ik kon vinden (behalve dan die vanuit HongKong maar ik heb geen Paypall)

Bedankt!
    Loes

Re: draadloze afstandbediening 30D

Hallo
    heb deze: http://www.fotoshopaalten.nl/product...8620d21899aee6

werkt zonder problemen
    groetjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Loesje Bekijk bericht
      Hoi!

Heeft iemand ervaring met niet-Canon afstandbedieningen zoals bijv. die verkocht worden op Ebay?
      Dit is de goedkoopste die ik kon vinden (behalve dan die vanuit HongKong maar ik heb geen Paypall)

Bedankt!
      Loes
      Deze hier heb ik in de versie voor mijn D200/300 eind jan. besteld. Is vorige week aangekomen en werkt zonder probleem.(Gewoon in huis getest. Nog niet of hij wel 100m ver werkt )
      Zal wel geen top kwaliteit zijn maar voor die prijs kan dat ook niet en als je het niet dagelijks gebruikt, zal het zijn tijd wel mee gaan.

Bij nader inzien is dit dezelfde als degene RL in zijn link laat zien, alleen is hij hier Ł9.59+Ł4 verzending, dus Ł13.59 MAW. ±€18 all in.

Hubert
      Last edited by hub2805; 18 februari 2008, 16:05.
      Hubert

Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

Comment

Ik heb ook dezelfde gekocht al "hub". Ze werkt in elk geval op mijn 40D. Wel nog niet echt in het veld getest of hij effectief 100m ver rijkt.
        Portfolio, workshops & fotoreizen: www.bartheirweg.com - Beeldenbank: library.bartheirweg.com

Comment

idd, die van Hub is van Hongkong maar ik heb geen Paypall en ga dat ook niet aanmaken.
          Ik ga voor die van Fotoshopaalten gaan. Is dan nog minder dan een derde van de Canon prijs ...

Loes

Comment

Als je een pda hebt kan je ook het volgende programma eens proberen. Ik heb het voor m'n 400D gedaan en het werkt perfect.
            Enjoy free movie and TV show streaming on MoviesJoy. Watch your movies in HD. Just click and enjoy!
            Canon 400D, kitlens 18-55, Canon 70-300 f4-5.6 IS USM, Tamron 28-75 f2.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dimidoedel Bekijk bericht
              Als je een pda hebt kan je ook het volgende programma eens proberen. Ik heb het voor m'n 400D gedaan en het werkt perfect.
              http://www.novii.tv/pocketpc/
              Ik heb hier idd topics gevonden waarin dit vermeld stond, maar voor een 30D werkt dat niet hoor
              En zelf maken is ook niet eenvoudig want de xxD serie zit met een speciale N3 connector. Je zou dus al een canon accessoire met zo'n connector moeten aanschaffen.

Allez, de bestelling is geplaatst. Ben benieuwd.

Groetjes!!
              Loes

Comment

Kijk voor afstandsbedieningen (en batterijen) eventueel ook eens bij onze Nederlandse vrienden van eosdigitaal op volgende link :

canon R7, canon 10-22 , canon 17-55f2.8 IS, canon 24-105f4 L IS, canon 100-400mmf4.5-5.6L IS ; canon 50 mm MKI ; canon 85mmf1.8;

Comment

Vorige week dinsdag het bedrag overgemaakt, vandaag de afstandbediening met de post ontvangen.
                  En alles functioneert.
                  Fotoshopaalten

Groetjes!!
                  Loes

Comment

Working...
                  X