Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

flitssetverkoop Oost-/West-Vlaanderen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• flitssetverkoop Oost-/West-Vlaanderen

Hoi iedereen,
    Ik heb me hier al rot gezocht en suf geďnternetterd,
    maar nergens vind ik een winkel met een ruim assortiment
    aan flitssets van Falcon Eyes. GSL vind ik natuurlijk veelvoudig, maar
    dat ligt een beetje ver van mijn deur. In Oost-/West-Vlaanderen liefst...
    Iemand?
    canon eos 5D mark II + canon eos 400D + canon 50mm f1.8 + canon 70-200mm f2.8 IS USM + sigma 24-70mm f2.8 + sigma 50-150mm f2.8 + canon 430EX

Re: flitssetverkoop Oost-/West-Vlaanderen

Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lieven lens Bekijk bericht
      Is niet echt goedkoop, heb ook eens een prijs aangevraagd en was toch zeker 10 % duurder.
      Iets vragen wat je niet weet, is je even schamen. Iets niet vragen, zodat je het antwoord nooit weet, is je voor altijd schamen.
      De domste mensen zijn de mensen die denken dat ze alles weten.

Comment

Zijn er geen andere verkooppunten in Oost-/West-Vlaanderen?
        canon eos 5D mark II + canon eos 400D + canon 50mm f1.8 + canon 70-200mm f2.8 IS USM + sigma 24-70mm f2.8 + sigma 50-150mm f2.8 + canon 430EX

Comment

Al eens Art&Craft geprobeert? Ze hebben het mss niet op stock maar als je weet wat je wil kunnen ze het mss wel bestellen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Twizter Bekijk bericht
            Al eens Art&Craft geprobeert? Ze hebben het mss niet op stock maar als je weet wat je wil kunnen ze het mss wel bestellen
            Had ik eigenlijk nog niet aan gedacht. Ik koop al mijn fotomateriaal daar, dus bedankt voor de tip Ik kan het maar eens vragen.

Ohja, als er iemand winkels weet zijn in Antwerpen die deze flitsset verkopen, altijd welkom

Comment

GSL is een uurtje rijden vanuit West-Vlaanderen (Kortrijk). Dat is toch niet ver zeker ?
              Heb geen aandelen van GSL maar ben er wel al geweest en het zijn toffe gasten.
              Dirre - dirkcatteeuw@telenet.be
              ----------------------------------------------
              Nikon-spul en een beetje glas in een Tamrac zakske

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dirre Bekijk bericht
                GSL is een uurtje rijden vanuit West-Vlaanderen (Kortrijk). Dat is toch niet ver zeker ?
                Heb geen aandelen van GSL maar ben er wel al geweest en het zijn toffe gasten.
                Een uurtje vanuit Kortrijk? Dan spreek ik toch van een zware voet
                Mijn GPS zegt toch een dik anderhalf uur rijden.

Comment

Is er dan echt geen enkele winkel in (hartje) Antwerpen/Gent die dit verkoopt?

Comment

Working...
                  X