Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 40D & Cactus V2 wireless flash trigger

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Canon 40D & Cactus V2 wireless flash trigger

Ik heb sinds gisteren een Canon 40D. Nu probeer ik mijn Nikon SB-25 aan te sturen met behulp van m'n Cactus V2 flash trigger (oftewel Poverty wizards ) maar dit lukt helaas niet

Doe ik iets verkeerd of werken die Cactus triggers niet met Canon
    www.indetailfotografie.nl

Re: Canon 40D & Cactus V2 wireless flash trigger

Ik heb er geen probleem mee het werkt perfect, soms eens een misser maar dat vindt ik niet erg gezien de prijs van die triggers. Ik heb een paar 540EZ's en die reageren soms te laat en dat heeft met de spanning van de batterijen te maken, als die voor 1/4 leeg zijn werkt de speedlight niet meer naar behoren.
    Canon: EOS 40D + BG-E2 |Tokina 11-16 f2.8 (IF) DX | EF-S 17-55mm f2.8 IS | EF 50mm f1.4 | EF 70-200 f2.8 IS | EF 1.4x II | 430EX

Comment

Heb je de batterijen in de receivers gestoken?
      Naar het schijnt kan je de batterijen best direct door nieuwe, zelf gekochte, exemplaren vervangen omdat de meegeleverde niet zo goed zouden zijn.
      Panasonic G1

Comment

Verander eens van kanaal. Bij mij werkt de o|n stand niet, de andere wel.
        Ook de plastiekjes van de batterijen moet je afhalen!

Comment

Voor alle duidelijkheid, de trigger doet het wel wanneer ik het testknopje gebruik. Dus 't is geen probleem van batterijen o.i.d. Bovendien werkte dit systeem altijd prima op mijn Pentax K10D.

't probleem is dat de trigger kennelijk geen signaal krijgt van de flitsschoen.....
          www.indetailfotografie.nl

Comment

Working...
          X