Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Netvoeding Pentax

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Netvoeding Pentax

Kan iemand die een netvoedingsadapter D-AC76 voor Pentax K100D, K100D Super of *iST D bezit, meedelen wat de elektrische kenmerken zijn : uitgangsspanning, polariteit en stroomsterkte of vermogen (bv. DC 6.0 V - 1.5 A - middenpin +)?
    'k Heb hier al heel veel adapters in huis en 't zou me niet verbazen moest eentje daarvan geschikt zijn voor mijn K100D Super. Dank voor de moeite.
    Nikon Coolpix 995 - Fuji Finepix F10 & F30 - Panasonic DMC FZ5 - Pentax K100D super, K20, K200, K-m, K-x & K-5.

Re: Netvoeding Pentax

Op 't dpreview forum loopt een thread over de minst gebruikte features op de K10D... Rara wat staat er steevast bij? De aansluiting voor netstroom...

Ik zal er een oogje op houden en mocht er iemand reageren zeggende "hé ik gebruik dat wel" dat zal ik eens informeren hoe de vork in de steel zit...

Je hebt een punt... met alle kabels die we tgwoordig voor allerlei bijgeleverd krijgen zitten er wel altijd een paar dubbel tussen...

Wim
    Life's Pentaxic! (Pentax K-3II (+grip) + 20-tal objectieven, Pentax Q, 2 flashkes, een hoop filters en andere accessories, teveel tassen en statieven, en dan nog een fameuze digidoka)

Comment

Working...
    X