Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Betrouwbare webwinkel voor batterij

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Betrouwbare webwinkel voor batterij

Hallo,

Na frustraties omdat film laten ontwikkelen steeds langer duurt heb ik mij een digitaaltje aangeschaft voor als het rap moet gaan Een canon eos 10d.

De batterijen (heb ook de grip) hiervoor zijn wel aan het eind van hun leven en dus ben ik in de markt voor nieuwe.
    Ik ben echter niet van plan de exorbitante prijs die canon vraagt voor de originelen te betalen. Vandaar dus mijn vraag:

Bij welke winkel shop ik best voor de bp511? Akkuinternational.de lijkt mij interessant en heel goedkoop. Op het forum hier lees ik echter nogal uiteenlopende berichten: de één prijst ze de hemel in, de ander moest hemel en aarde bewegen om zijn batterijen te ontvangen. Is er intussen een definitieve mening over deze winkel gevormd?

Bedankt alvast voor de hulp!

Dietbrand
    Canon EOS 5; Minolta X-700 & XM; Salyut-S; Doka
    CAnon EOS 10D

Re: Betrouwbare webwinkel voor batterij

HIER vind je ze alvast voor 39.95 euro van het merk Hähnel, 1500mAh, 7.4V Lithium Ion
    HIER vind je ze aan 34.95 euro van het merk Uniross, Li-ion 7.4v 1500mAh
    ên HIER kan je ze vinden aan 22.88 euro van het merk Lenmar, 7.4Volt 1300mAh (2.5hr.)
    Last edited by Den Tom; 13 februari 2008, 20:49.
    Canon 5D & 40D, wat gLas van 10 tot 300 maal 1,4.

Comment

Ik heb ooit een paar BP511-accu's gekocht bij akkuinternational, het duurde wel lang voor ze geleverd werden, maar na 3 jaar werken ze nog steeds prima.

Hoe lang de levertermijn daar nu is, dat weet ik niet.

Voor mijn Powershot G9 heb ik een tweede accu gekocht bij fotokonijnenberg, die kostte 20 euro (als ik ze bij akkuinternational bestel, dan betaal ik met verzendkosten erbij bijna even veel).
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

Comment

11 Euro voor een wit product bij Fotoshop Aalten

http://www.fotoshopaalten.nl/index.php?cPath=22_57

Kan niet instaan voor de levensduur van de batterijen, wel voor de service en snelheid van levering van deze dealer.

Comment

ebay!

Daar ga ik voor zulke zaken. Ook accesoires als een bedraade afstandsbediening. Hoeft zelfs niet binnen de EU te zijn, ze sturen die op in een enveloppe dus geen controle. (Enfin, heb ik nog nooit gehad en kocht al een en ander)

Kocht er ooit 2 voor mijn 20D, incl verzending voor een 20 euro en ze gaan nog steeds even lang mee als de originele. Ik heb ze genummers met 1-2-3 dus ik weet dar ze allemaal even veel gebruikt worden, tenzij nu, ik ben er 2 kwijt, mijn madam heeft mijn bureau opgeruimd...

Typ uw type in en sorteer op de goedkoopste, betalen met paypal.

En wie nu zegt dat die "slechter" zijn dan de originelen, zij kopen er best eentje meer en kunnen met de rest nog een goeie pint gan drinken, of iets anders.
          Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
          BE-Wommelgem
          .: 20D & D700 :.

Comment

Bedankt voor de tips.

Ik heb er twee besteld bij Foto Aalten. Men is vol lof over deze winkel hier op het forum dus dat lijkt me het proberen waard.

Dietbrand
            Canon EOS 5; Minolta X-700 & XM; Salyut-S; Doka
            CAnon EOS 10D

Comment

Ik heb ze een 3-tal jaar geleden hier gekocht (had er 3 gekocht omdat k dacht dat ze niet lang zouden meegaan (+verzendkosten reduceren); er zijn er nu nog 2 in originele verpakking ;-) )
              Ze zijn beter dan de originel Canon accu bij m'n 300D destijds meegeleverd.

--> 5,5 euro/stuk

grtn,
              Bart

Comment

Of Batteryking.eu aan 19.95.

Comment

Working...
                X