Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Voor al uw camera accu's, accu opladers en geheugenkaarten. Snelle levering, goede kwaliteit en service. Bestel vandaag nog.
Heb juist een batterij besteld voor 350D. ( was er een verloren ) Ik heb gekozen voor een niet originele à 23.95Euro voor 2 stuks + verzend. Komt dus in totaal op een goeie 31 Euro.
Met niet-originele batterijen ( GEEN NAMAAK !!! ) heb ik nog nooit problemen ondervonden
Ik heb 2 niet originele batterijen gekocht voor men canon 400D. Nog nooit problemen gehad.
idem dito, heb er daar 3 gekocht en slechts 9,95 €/st. betaald (waren juist in promotie)+ 2€ verzendingskosten, en ik moet zeggen dat ik de indruk heb dat ze zelfs beter presteren dan de originele.
Zeer goed adres en je kan er online betalen,je hebt geen visa of dergelijke nodig!
Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....
Ik heb 1 originele en 2 lenmar batterijen voor mijn D200. Mijn eerste Lenmar was na 5 maanden stuk. Werd niet meer waargenomen door de camera terwijl de lader aangaf dat ze vol was. Terug naar Fotokonijnenberg gegaan en een nieuwe gekregen.
Comment